וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב עילוט נרצח בקטטה; חבריו ירו לעבר שוטרים

עידן אבני

25.4.2011 / 17:04

שוטרים שהגיעו לכפר עילוט כדי לאתר חשודים שהיו מעורבים ברצח בן הכפר, נאלצו להתמודד עם זעמם של התושבים שקיבלו את הידיעה על מותו. איש לא נפגע, והמשטרה עצרה 11 חשודים

תושב הכפר עילוט הסמוך לנצרת נורה למוות הבוקר (שני) במהלך קטטה ביישוב. שניים נוספים נפצעו באורח בינוני. ככל הנראה הריב פרץ על רקע סכסוך קודם בין חמולות יריבות. במהלך המריבה נורו יריות רבות. הפצועים פונו לבית החולים האנגלי בנצרת, ומשם פונו אל בית החולים רמב"ם בחיפה.

בעקבות הירי הגיעו למקום כוחות גדולים של המשטרה, בראשות מפקד המחוז הצפוני ניצב שמעון קורן, ומפקד מרחב עמקים תנ"צ נסים לוי. במהלך המצוד אחר החשודים בירי, נורו יריות לעבר השוטרים. איש לא נפגע. מספר חשודים נעצרו והוחרמו כלי נשק שנתפסו בבתים בכפר. לאחר כמה שעות שבהם המשיכו לסייר כוחות משטרה מיוחדים באזור בסיוע מסוק, הגיעה אל התושבים הידיעה על מותו של אחד מהמעורבים בקטטה. הירי לעבר השוטרים התחדש, אך גם במקרה זה לא היו נפגעים.

רפ"ק ערן שקד, דובר מרחב גליל במשטרה, אמר לוואלה! חדשות כי "המשטרה "לא תסבול אלימות נגד שוטרים שעושים את עבודתם". חילופי האש בין התושבים ליחידות המשטרה נמשכו שעות אחדות, אך נפסקו בשעות הצהריים המאוחרות. המשטרה עצרה בסך הכל 11 חשודים, והחרימה רובים וקליעים רבים. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים.

הכפר ידע אירועי אלימות רבים בתקופה האחרונה. לפני שלושה חודשים התלונן נער כבן 15 מהיישוב כי נחטף על ידי שכניו, שהחזיקו בו שעות ארוכות. לדבריו, הוא שוחרר רק לאחר משא ומתן ממושך שהתנהל בתיווכם של נכבדי הכפר. כחודשיים לפני כן, נורו יריות לעבר ביתו של גזבר המועצה המקומית. איש לא נפגע בתקרית.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully