וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראא'ד סלאח מסתבך שוב: נעצר בחשד לתקיפת שוטרים

יהושע בריינר וניר יהב

18.4.2011 / 0:02

מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית נעצר בגשר אלנבי בחשד שתקף שוטרים, לאחר שסירב לאפשר חיפוש על אשתו. מקורביו: "השוטרים ביקשו מאשתו הדתייה להתפשט, זה לא מקובל"

משטרת מחוז ש"י עצרה אמש (ראשון) את מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית, השייח' ראא'ד סלאח, בחשד לתקיפת שוטרים ולהפרעה לשוטר במילוי תפקידו בגשר אלנבי. לטענת המשטרה, סלאח הגיע עם אשתו ומכרים אל מעבר הגבול, שם ביקשו השוטרים לערוך חיפוש על אשתו. סלאח סירב לחיפוש ונעמד בינה לבין השוטרים. לאחר שסירב, אשתו נלקחה לבידוק ע"י שוטרות. כשהבחין סלאח בנעשה, בעט בדלת החדר בו נערך החיפוש בעודו הודף שוטרים במקום.

עו"ד זאהי נוג'יאדת, דובר הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית, אמר אמש לוואלה! חדשות כי הם מגנים בתוקף "את הניסיון לפגוע ברגשותיו של השייח' סלאח והאנשים שהתלוו אליו. לדעתנו הכל היה מתוכנן מראש. הם ביקשו מרעייתו של שייח' סלאח - שהיא אישה דתייה - להתפשט כדי לערוך עליה חיפוש. הדבר הזה לא מקובל על השייח' ולא על מלוויו. השייח' התנגד להשפלה הזו ולכן הוא נעצר".

לפני כחודשיים נעצר סלאח במהלך הפגנה שנערכה בכפר סילוואן במזרח ירושלים ובמשטרה ייחסו לו חשד להצתת יער אקליפטוסים בדרום הארץ, כמחאה על העבודות שמבצעת במקום הקרן הקימת לישראל. "מעצרו היה נראה כמו חטיפה", סיפר אז מקורבו, בכיר הפלג הצפוני בתנועה האיסלמית, השייח' עלי אבו שייח'ה. "זה היה נראה כאילו הם אורבים לו בדרך כדי לעצור אותו".

סלאח שוחרר לפני ארבעה חודשים מכלא רמלה לאחר שריצה חמישה חודשי מאסר בגין תקיפת שוטר בירושלים שנתיים לפני כן. עם שחרורו הודה סלאח לאנשים שהגיעו לקבל את פניו מחוץ לכלא והצהיר: "אני רואה בקבלת הפנים הזו אישור לניצחוננו התמידי בעניין ירושלים ומסגד אל-אקצא הכבושים. ברצוננו להדגיש שהחגיגה היום היא רק חגיגה אחת בדרך לחגיגה הגדולה שהיא סילוק הכיבוש הישראלי מירושלים וממסגד אל-אקצא". הוא קרא לאומה האיסלמית והערבית ואמר כי יש להפסיק "להזדהות עם ירושלים ואל-אקצא ולעבור לניצחון. איננו חוששים מהכלא למען ירושלים ואל-אקצא. נמשיך לדבוק בכל רגב מרגביה של ירושלים ובכל אבן מאבניה".

(עדכון ראשון: 19:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully