וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 לטבח באיתמר: "עם כל הכאב - לא נשברים"

11.4.2011 / 0:18

מאות בני אדם נאספו אתמול באירוע הנחת אבן פינה בישיבה בה לימד אודי פוגל, במלוא 30 לפיגוע באיתמר. "אנו מקבלים את הגזירה באהבה ביראה ובעצב רב"

אורי לנץ

(צילום: דניאל בוק, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

"תתפללו עלינו שבורא עולם ייתן לנו כוח ולהמשיך בדרככם עם כל הכאב והצער. אנחנו לא נשברים, אנחנו נמשיך הלאה", כך ביקש אתמול (ראשון) הרב יהודה בן ישי, אביה של רותי פוגל, באירוע האזכרה לציון 30 ימים לפיגוע הקשה באיתמר בו נהרגו חמשת בני משפחת פוגל. אתמול בבוקר עלו משפחות בן ישי ופוגל לקברי יקיריהם בהר המנוחות והערב הם התכנסו באיתמר, שם התקיים אירוע של הנחת אבן פינה לבניין הישיבה בה לימד אודי פוגל. באירוע נטלו חלק מאות בני אדם, שהתרגשו מדברי בני המשפחה.

"במסע הארוך-קצר שלכם, אנשים כל כך אהבו אתכם והיום עם ישראל מנסה להגיד את זה", אמר בן ישי, "לא מפסיקים להתקשר לספר עליכם, וחייכם רק הולכים ומתרחבים. רותי, השארת לנו את הטיפול בילדים, איזה אמון נתת בנו שנהיה ראויים לטפל בילדים המדהימים האלה. כולנו הפכנו לתלמידים שלכם, וזה לא פשוט להיות תלמידים של אנשים גדולים. אנחנו יודעים שאתם שומעים אותנו".

חיים פוגל, אביו של אודי, דמע כשדיבר על בנו. "עברו 30 יום מאז נרצחתם באכזריות על קידוש השם", אמר פוגל, "30 יום שבו אנו שואלים שאלות רבות. איך קרה האסון הגדול הזה? איה הגדר? איה כוחות הביטחון? איה מלאכי השרת? 30 יום של קדיש של אב על בנו, כלתו וילדיו אך גם 30 יום של הודיה לה' על שהציל את שלושת נכדינו. אנו מקבלים את הגזירה באהבה ביראה ובעצב רב".

גרשון מסיקה, ראש המועצה האזורית שומרון, נכח אף הוא בטקס הנחת אבן הפינה ואמר כי "גורל עם ישראל נבנה מתוך בדמייך חיי. משפחת פוגל וחיים פוגל בראשה היא שותפה מלאה בבנין הארץ, ומשפחת בן ישי בלימוד התורה. שתי המשפחות משתלבות עם המקום, עם הישיבה, שמשלבת ספרא וסייפא. הספרא נותן את הכוח לעם לעמוד על הגנתו. המקום הזה הוא עדות שאף אחד לא יוכל לנו. מהבית שנבנה כאן יצא השילוב הזה עבור כל עם ישראל".

(עידכון ראשון: 19:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully