וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני רוזן נפגש עם העותרים נגד הצל"ש לזוגתו

עידן אבני

8.4.2011 / 14:02

בדרך לפיוס? דני רוזן, בן זוגה של אהובה תומר, נפגש עם אביו של איאס נג'יב סחראן - שמשפחתו וקרובי שאר סוהרי השב"ס עתרו נגד הענקת צל"ש לה ולקצינים נוספים שנספו בכרמל

דני רוזן, בן זוגה של קצינת המשטרה אהובה תומר שנספתה באסון הכרמל, נפגש היום (שישי) בכפר מע'ר עם נג'יב סחראן, אביו של אחד הסוהרים שנהרגו בדליקה, איאס נג'יב סרחאן. השניים נועדו כדי ליישר את ההדורים ביניהם, לאחר שמשפחת סרחאן ומשפחות נוספות עתרו לבג"ץ כדי לעכב את הענקת עיטורי המופת לתומר ולשני קציני משטרה נוספים שנהרגו בדליקה, תנ"צ ליאור בוקר וסנ"צ יצחק מלינה.

רוזן אמר לסרחאן כי מטרת הפגישה אינה "לעשות 'סולחה' שכן לא היה ריב בין המשפחות". בתגובה, אמר לו סרחאן כי חרף ההערכה הרבה שהוא רוחש לו, המשפחה "מאוד נפגעה ממנו". רוזן הבהיר כי לא הייתה לו כל כוונה לפגוע בבני משפחות הצוערים.

משפחות הסוהרים טענו כי על המפכ"ל לעכב את הענקת העיטורים עד לסיום חקירת מבקר המדינה בנושא מחדלי השריפה. המשפחות סירבו לבקשת שופטי בג"ץ למשוך את עתירתן. בתום דיון טעון, החליט הרכב השופטים בראשותה של נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש, לדחות את העתירה. רוזן הגדיר את העתירה כ"הזויה, בוטה, מטעה ושחצנית". לדבריו, משפחות הסוהרים כעסו על כך שקרוביהן לא קיבלו עיטורים, בעוד שהאות הוענק לשוטרים ולכבאים שנספו באסון.

המפכ"ל שיבח את הקצינים, אך התייחס גם למחאה

האותות הוענקו למשפחותיהם של הקצינים שלשום בטקס שנערך בבנייני האומה בירושלים. בנאום שנשא המפכ"ל דודי כהן, הוא אמר כי "בשעת מבחן, מול אויבים בשר ודם או מול איתני הטבע, הערכים שחקוקים בלב השוטרים מתורגמים למעשים". כהן ציין את גבורתם של השוטרים, וציין ש"בוקר, מלינה תומר מייצגים דרך אליה שואפים אלפי השוטרים הנפלאים של כל יחידות המשטרה".

המפכ"ל התייחס גם למחאה שהביעו משפחות הסוהרים, ואמר כי הוא "מבין לליבם של אלה המבקשים שהאירוע ייחקר עד תום, ושבין היתר תיבחן אחריות המשטרה". עם זאת, הוא ציין כי "אין בממצאים כלשהם כדי לשנות את העובדה שקציני משטרה חרפו את נפשם ולא בחרו בדרך הקלה של הימלטות מהשטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully