וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימים לפני הרצח בקריות: הבעל ביקש עזרה נפשית

על פי עורך דינו של החשוד ברצח רעייתו בקריית מוצקין הבוקר, לאחר שפוטר מעבודתו, מצבו הנפשי של הבעל הידרדר, והוא פנה לביה"ח רמב"ם בבקשה לסיוע נפשי - ושוחרר

אבישי גולן

(צילום: אבישי גולן. עריכה: גדי וינסטוק)

האם ניתן היה למנוע את הרצח בקריית מוצקין? אודי גנון, עורך דינו של החשוד ברצח רעייתו הבוקר (ראשון) בעיר, סיפר לוואלה! חדשות כי שוחח עם בני משפחתו של החשוד, ואלה מסרו כי בחודש האחרון פוטר הבעל מעבודתו, מצבו הנפשי הידרדר, ועל כן הוא פנה לקופת החולים, ומשם הופנה ללשכת הרווחה בעירו. לטענת גנון, בשל שביתת העובדים הסוציאליים, הפנייה בעניינו לא טופלה. כמו כן, הבעל פנה שלוש פעמים לבית החולים רמב"ם בחיפה, בבקשה לקבל עזרה נפשית. לדברי הפרקליט, ביום שישי האחרון פנה הבעל בפעם האחרונה לבית החולים, וביקש להתאשפז. הוא נבדק, קיבל תרופות הרגעה ונשלח לביתו.

הבוקר, כאמור, נמצאה גופתה של האישה, ולצדה נמצא הבעל, שנטל כדורים במטרה להתאבד, והותיר אחריו שני מכתבי התאבדות. לאחר המעשה, התקשר הבעל אל קרוב משפחה, וזה הזעיק את כוחות המשטרה ומגן דוד אדום. הבעל עצמו פונה לבית החולים רמב"ם, שם הוא מאושפז בשעה זו, והכרתו עדיין לא שבה אליו. על כן, חוקרי המשטרה טרם החלו לחקור אותו. גופתה של רעייתו, לעומת זאת, נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

מאיגוד העובדים הסוציאליים נמסר כי הניסיון להטיל את האשמה על העובדים הסוציאליים הנו חסר אחריות ושגוי. לדברי האיגוד, בימי שגרה עובדים סוציאליים אינם מוסמכים לטפל באנשים בעלי רקע אובדני, ומפנים אותם לשירותי בריאות הנפש. מוקדם יותר נמסר מעיריית קרית מוצקין כי הזוג לא היה מוכר לשירותי הרווחה.

מבית החולים רמב"ם נמסר כי "בית החולים מנוע מלמסור מידע על ביקורים או אשפוזים בחדר המיון, מדובר בחשוד ברצח שהמשטרה הביאה לבדיקות. הוא בהכרה מעורפלת ולא ניתן לוודא עמו שהוא מסכים לחשוף פרטים רפואיים על עברו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully