וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנסו חוסים קטינים תמורת מתנות וסיגריות

רמי שני

27.3.2011 / 14:59

לביהמ"ש המחוזי בבאר שבע הוגשו כתבי אישום נגד 3 צעירים, באשמה שנהגו להגיע לפורקן מיני על ידי סחיטה באיומים של נערים חוסים לקיום יחסי מין בתמורה להענקת מתנות

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגשו היום (ראשון) כתבי אישום נגד שלושת הצעירים ולדימיר קרמר בן 27, משה ברדה בן 21 ויעקב טגניה בן 25, כולם תושבי אשדוד, בגין עבירות פדופיליה. מכתב האישום עולה, כי השלושה נהגו להגיע לפורקן מיני על ידי סחיטה באיומים של נערים לקיום יחסי מין בתמורה לתשלום והענקת מתנות. הם ניצלו לשם כך חמישה נערים, מרביתם חוסים במוסדות לנוער.

האישום מפרט שורה ארוכה של עבירות מין, בהן מעשי אונס, מעשי סדום, כבילה באזיקונים ושרשראות ברזל, מעשים מגונים ועוד. על פי כתב האישום, הם ביצעו את המעשים תוך ניצול חולשתם של הנערים ופיתויים באמצעות מתנות שונות כמו משחקי מחשב, סיגריות, כסף וכן מימון צרכים בסיסים שונים. הנאשמים ניצלו לכאורה את העובדה שהנערים נזקקו למתנות שאלו נתנו להם וכך זימנו אותם פעמים רבות למקומות שונים, צפו עימם בסרטים פורנוגרפיים תוך שהם מבצעים את זממם בצורות שונות, לחוד, ביחד ותוך שימוש באיומים ובאלימות כלפי הקורבנות.

מכתב האישום עולה, שהמעשים נעשו במשך תקופה של שלוש שנים, החל משנת 2008. הפרשה התגלתה כשאחד מהנערים, סיפר לחוקרת נוער על מעשה סדום שנעשה בו בהיותו צעיר מגיל 14. חוקרי נוער הצליחו להביא לאיתורם של עוד ארבעה בני נוער, שנוצלו על ידי השלושה.

במשטרה אומרים, כי בחקירת הפרשה התגלו ממצאים מזעזעים ביותר על המעשים שנעשו על ידי שלושת הבוגרים. התיק מוגדר כאחד הקשים ביותר שנחקרו בשנים האחרונות ובכתב האישום מפורטות עבירות מין רבות מאוד שנעשו במספר רב של פעמים. אחד הנאשמים הודה במעשים המיוחסים לו אך טען, כי מדובר היה במעשים בהסכמה. השניים האחרים קשרו את עצמם לחלק מהמעשים והעבירות המיוחסים להם. לצד כתב האישום, הגישה המשטרה בקשה לעצור את השלושה עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully