וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שוטר מג"ב ירה לעבר שוטרים בריב חמולות

עידן אבני

27.3.2011 / 13:25

שוטר מג"ב וארבעה מבני משפחתו נאשמים שפתחו באש לעבר שוטרים בנצרת, בעת שניסו לנקום את מות בן משפחתם שנרצח במהלך ריב חמולות בעיר. הפרקליטות מבקשת לעצור אותם עד תום ההליכים

שוטר מג"ב נאשם כי ירה יחד עם בני משפחתו לעבר שוטרים על רקע יריבות בין חמולות בנצרת, כך עולה מכתב האישום שהוגש היום (ראשון) נגדו ונגד ארבעה מבני משפחתו לבית המשפט המחוזי בעיר. השוטר, בילאל נעראני, תושב בסמת טבעון בן 22 והארבעה נאשמים בניסיון רצח ובעבירות נשק נוספות.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עורכות הדין שילה ענבר ויערה לב-ירמיהו מפרקליטות מחוז הצפון, עולה כי בעקבות רצח שאירע לפני כשנה וחצי, נוצר סכסוך דמים בין משפחות זועבי וחמודה למשפחות שיתווי וא-סעיפאן בנצרת, אשר במהלכו נרצחו שניים מבני המשפחות.

בני משפחת נעראני נאשמים שהחליטו לנקום את מותו של בן משפחתם ולשם כך אספו כלי נשק רבים. על פי כתב האישום, אחד מבני המשפחה הגיע בחודש נובמבר כשהוא חמוש למתחם של בני משפחת א-סעיפאן, אך משנתקל בשוטר בכניסה למתחם, החל לירות לעברו. בין הצדדים התפתח קרב יריות במהלכו ירתה החבורה מאות כדורים שפגעו בבתי התושבים באזור. בתקרית לא היו נפגעים.

מכתב האישום עולה עוד, כי השוטרים ששהו במתחם התחבאו מאחורי ערמת גרוטאות והשיבו אש לעבר היורים, שהצליחו להימלט מהמקום. החמישה נעצרו לפני כשבועיים בעקבות חקירה סמויה של היחידה המרכזית במשטרת מרחב העמקים. הבוקר, כאמור, הוגש נגדם כתב אישום והפרקליטות הגישה בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully