וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השביתה ברווחה תימשך: הוצאת צווי מניעה נדחתה

23.3.2011 / 1:11

בית הדין האזורי לעבודה דחה את בקשת האוצר להוציא צווי מניעה שיכפו על העובדים הסוציאליים לסיים את שביתתם. בהסתדרות בירכו על ההחלטה, ובאוצר הביעו תקווה "שהצדדים יתעשתו"

דניאל בוק

צילום: דניאל בוק, עריכה :טל רזניק)

נשיא בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, מיכאל שפיצר, דחה אמש (שלישי) את בקשת האוצר להוציא צווי מניעה שיכפו על העובדים הסוציאליים לסיים את שביתתם וקבע כי הנושא יעלה לדיון מחודש ביום רביעי הבא. בעקבות כך, תימשך שביתת העובדים הסוציאליים.

בהסתדרות שמחו על ההחלטה, ומסרו כי "ייצגנו את העובדים הסוציאליים בבית הדין ועמדנו על זכותו של האיגוד לעמוד איתן בהחלטתו להמשיך את המאבק למרות ההסכמות שהושגו. בהסתדרות מקווים שהמו"מ שימשיך לנהל האיגוד יסתיים בהצלחה".

יו"ר האיגוד העובדים הסוציאליים, איציק פרי, בירך גם הוא ואמר כי "ייש בהחלטה הכרה בכך שארגון עובדים, שרוצה לעמוד על זכויותיו, יכול להמשיך ולעשות זאת. השופט נתן גושפנקה לדרישות ההסתדרות ועמד לצדנו". לדבריו, "אנו עושים שימוש בנשק יום הדין – השביתה, וכך גם נמשיך לפעול".

"אנו מקווים שהצדדים יתעשתו במהלך השבוע ונגיע להסכם קיבוצי בימים הקרובים", אמר בתגובה סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר, משה בר סימנטוב

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully