וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לו רק היית: המורה למדע התבררה ככוכבת פורנו

תלמידי תיכון בסנט לואיס שבארה"ב הופתעו לגלות את מורתם בסרט פורנו משנות ה-90, והיא נאלצה להתפטר, בדיוק כפי שקרה לה לפני חמש שנים בבית ספר בקנטאקי, בגלל "ההחלטה הגרועה בחייה"

העבר ממשיך לרדוף את טרה מאיירס: המורה למדעים בתיכון עירוני בסנט לואיס שבמדינת מיזורי בארצות הברית נאלצה להתפטר, לאחר שתלמידיה גילו כי היא כיכבה בסרט פורנו משנות ה-90, בו צפו. כך דיווחו אתמול (רביעי) כמה כלי תקשורת מקומיים.

חדי הזיכרון מיהרו לגלות כי פרט הזה בהיסטוריה של מאיירס - שהשתתפה לפחות בסרט פורנו אחד ב-1996 תחת השם ריקי אנדרסין - למעשה נחשף כבר בעבר, בשנת 2006, אז נאלצה להתפטר, מאותה סיבה בדיוק, מתיכון אחר בו לימדה מדעים (וגם שימשה כמאמנת כדורעף), בעיר פדוקה שבמדינת קנטאקי.

בימיה בקנטאקי הייתה מאיירס מוכרת בשם טריקה דיי. היא הושעתה אז מבית הספר, שאמנם שילם את שכרה עד סוף השנה, אך לא חידש את החוזה שלה. המנהל הסביר אז כי אף שלא עברה על החוק, המשך עבודתה בבית הספר "תסיח את דעתם של התלמידים". דיי כינסה אז מסיבת עיתונאים, שבה הסבירה: "אני נערה שגדלה בצד הלא נכון של העיר ועשתה הרבה החלטות רעות בחייה". היא גם התאריינה אז בתוכנית של ד"ר פיל, והבהירה כי ההשתתפות באותו סרט הייתה "ההחלטה הגרועה שקיבלתי בחיי".

לאחר מכן נעלמה, וניסתה להמשיך בחייה תחת שם חדש בסנט לואיס - עד שהשלד שוב צץ החוצה מהארון. הפעם כבר לא חיכתה אנדרסין-דיי-מאיירס להחלטת הממונים, והתפטרה על דעת עצמה. "אנחנו מאוד מופתעים", סיכם אתמול דובר בית הספר בסנט לואיס בראיון ל"ניו יורק דיילי ניוז". "עם זאת, אנחנו בהחלט מזדהים עמה ועם משפחתה. אנחנו מאמינים שהיא ניסתה להתקדם עם חייה. זה קרה לפני 15 שנה, אך למרבה הצער, הסרט עדיין קיים". גם הפעם תמשיך מאיירס לקבל שכר עד סוף השנה, אך לא תחזור בסתיו הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully