וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בניהו: נסעתי ללונדון בשם בדוי מחשש למעצר

בראיון לכתב העת האמריקאי "Defence News", אמר דובר צה"ל: "פעילים אנטי-ישראליים הזוכים למימון נדיב מנצלים את מערכת החוק הבינלאומית כדי לקיים נגדנו מלחמה משפטית. זה אבסורד"

דובר צה"ל, אבי בניהו, נסע לאחרונה לבריטניה תחת שם בדוי, משום שחשש ממעצרו. כך הודה בניהו עצמו בראיון לכתב העת האמריקאי לענייני ביטחון "Defence News", שהתפרסם אתמול (שני).

בניהו אמר את הדברים בתשובה לשאלה על הסכנה הנשקפת לקציני צה"ל בחו"ל בגלל המשימות שהם ממלאים במסגרת המלחמה בטרור. "זה נכון", השיב. "בביקור האחרון שלי בלונדון, נאלצתי להשתמש בשם בדוי, בגלל שפעילים אנטי-ישראליים, הזוכים למימון נדיב, מנצלים את מערכת החוק הבינלאומית כדי לקיים נגדנו מלחמה משפטית".

"זה אבסורדי", הוסיף. "אני מבין שהממשלה בבריטניה מנסה ליזום חקיקה שתמנע זאת. הממשלות בבריטניה, כמו גם במדינות נוספות באירופה, מודאגות בדיוק כמונו מאיום הטרור. המנהיגים מבינים שמי שמאכיל את נחש האיסלם הקיצוני, בסופו של דבר יינשך".

בשנתיים האחרונות נמנעו מלבקר בבריטניה בכירים ישראלים שהיו מעורבים במבצע "עופרת יצוקה", הן בצה"ל והן במערכת הפוליטית, בגלל החשש שייעצרו ויישפטו על "פשעי מלחמה". בין היתר, הוצא בדצמבר 2009 בבריטניה צו מעצר נגד שרת החוץ בזמן המבצע, ציפי לבני - ובגללו היא אכן ביטלה ביקור מתוכנן בממלכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully