וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר יממה: אישה חולצה מההריסות בניו זילנד

אישה חולצה מבניין שקרס במרכז קרייסטצ'רץ', לאחר שהיתה לכודה במשך יותר מ-24 שעות. עד כה דווח רשמית על 75 הרוגים באסון ועל כ-300 נעדרים, בהם גם הישראלי עופר מזרחי

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

אישה חולצה מבניין שקרס במרכז קרייסטצ'רץ, יותר מיממה לאחר שנלכדה בין הריסות בעקבות רעידת האדמה הקטלנית בעוצמה 6.3 בסולם ריכטר שפקדה את ניו זילנד. האישה כוסתה בשמיכה והועברה לבית החולים באמבולנס, לקול מחיאות הכפיים של קרוביה ומכריה שהמתינו שעות ארוכות לחילוצה.

זהותה של המחולצת עדיין לא ידועה. לאחר רעידת האדמה היא נלכדה תחת השולחן במשרדה, ובזכותו ניצלה. פעולות החילוץ נמשכו שעות ארוכות, מיד לאחר שהמחלצים הצליחו ליצור עמה קשר. במשך כל זמן החילוץ היתה בקשר גם עם בעלה באמצעות הטלפון הנייד שלה. ככל הנראה מצבה טוב. אתמול בשעות היום חולצו שתי נשים וגבר מההריסות.

בתוך כך, משטרת ניו זילנד הודיעה כי אפסו הסיכויים למצוא ניצולים בבניין בן שש קומות שהתמוטט על יושביו ברעידה. בבניין שהו סטודנטים זרים ועל פי ההערכות הם אינם בין החיים.

עד כה דווח רשמית על 75 הרוגים באסון ועל כ-300 נעדרים, בהם גם הישראלי עופר מזרחי בן 23 מקיבוץ מגל. קונסול ישראל בוולינגטון טדי פופלינגר אמר כי אי אפשר לקבוע בוודאות שמזרחי נהרג באסון וכי עדיין ממתינים לזיהוי גופות הנספים.

בקול ישראל דווח כי אחד הפצועים הישראלים כבר שוחרר מבית החולים וכי רוב הישראלים בקרייסטצ'רץ' כבר אותרו ועזבו לערים אחרות. כעת נעשים מאמצים ליצור קשר עם 20 ישראלים שטרם יצרו קשר עם משפחותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully