וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השייח' ראא'ד סלאח נעצר בי-ם, חשוד בהצתת יער

ניר יהב ואיילה חננאל

22.2.2011 / 14:34

המשטרה עצרה את ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית בחשד שהצית וגרם נזק לפני שבועיים ביער אקליפטוסים בדרום. מקורבו: "מעצרו היה נראה כמו חטיפה"

שבועות ספורים לאחר ששוחרר מהכלא בו שהה בגין תקיפת שוטר בירושלים, נעצר היום (שלישי) שוב ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית, השייח' ראא'ד סלאח. במשטרה חושדים כי סלאח הצית וגרם נזק לפני כשבועיים ביער אקליפטוסים בדרום הארץ, כמחאה על העבודות שמבצעת במקום הקרן הקימת לישראל.

סלאח נעצר בעת שהשתתף בהפגנה שנערכה בכפר סילוואן שבמזרח ירושלים. "מעצרו היה נראה כמו חטיפה", סיפר מקורבו, בכיר הפלג הצפוני בתנועה האיסלמית, השייח' עלי אבו שייח'ה. "זה היה נראה כאילו הם אורבים לו בדרך כדי לעצור אותו". עורך הדין חאלד זבארקה אמר כי המשטרה לא מוכנה לגלות היכן סלאח עצור.

אבו שייח'ה תאר את השתלשלות העניינים: "הייתי עם השייח' סלאח באוהל המחאה בשכונת בוסתאן שבכפר סילוואן. מיד לאחר שהסתיימה העצרת לציון שנתיים למאבק התושבים, נכנסנו למכונית והתכוונו לשוב לאום אל-פחם. בדרך, בשכונת שייח' ג'ראח, עצרו אותנו אנשי שב"כ בלוויית אנשי משטרה, הוציאו את סלאח מהרכב, בדקו את תעודות הזהות שלנו, הכניסו אותו לרכב של השב"כ ועצרו אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully