וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים המוסלמים: לא מעוניינים לשלוט במצרים

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

12.2.2011 / 19:32

התנועה המוסלמית הקיצונית הבהירה כי נציגיה לא יתמודדו בבחירות לנשיאות מצרים ולא ינסו להשיג רוב בפרלמנט. "איננו רודפי שררה. תומכים בהעברת השלטון בדרכי שלום לממשלה אזרחית"

תנועת האחים המוסלמים במצרים הודיעה הערב (שבת) כי היא אינה מעוניינת בשלטון במדינה. בתנועה אף שיבחו את מאמצי הצבא המצרי לפקח על העברת השלטון לידי האזרחים. "אנחנו לא מחפשים רווחים אישיים", נאמר בהודעת התנועה. "לא נרוץ לנשיאות ולא ננסה להשיג רוב בפרלמנט. איננו רודפי שררה. אנו תומכים במדיניות המועצה הצבאית העליונה בדרכה להעביר את השלטון בדרכי שלום לממשלה אזרחית, בהתאם לרצון העם".

חגיגות במצרים בעקבות התפטרות מובארק. רויטרס
חגיגות במצרים אחרי התפטרות מובארק/רויטרס

מוקדם יותר הודיעה המועצה הצבאית העליונה במצרים, הגוף השולט כעת במדינה, כי הצבא יכבד את ההסכמים הבינלאומים והאזוריים עליהם חתומה מצרים. נראה שבכוונת הצבא לאותת שהסכם השלום עם ישראל יכובד.

"הממשלה הנוכחית ונאמניה מתחייבים לנהל את ענייני המדינה עד לכינונה של ממשלה חדשה", הודיע דובר המועצה הצבאית העליונה. "הרפובליקה הערבית של מצרים מחויבת להתחייבויותיה הבינלאומיות ולהסכמים שלה". בהמשך דבריו קרא כאמור דובר המועצה לשתף פעולה עם המשטרה והבטיח: "אנחנו נצא מהתקופה הקשה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully