וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשגיח בביה"ח הורשע בתקיפת הנערה עליה שמר

גלעד גרוסמן

8.2.2011 / 12:59

יוסף נונו, שהועסק כמשגיח בבית החולים מאיר בכפ"ס, הורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע מעשים מגונים בנערה בת 14 ובאחותה בת ה-17. הצדדים עדיין לא הסכימו על העונש

בית משפט השלום בכפר סבא הרשיע הבוקר (שלישי) את יוסף נונו, בן 71 מהרצליה, שהודה במסגרת הסדר טיעון בביצוע מעשים מגונים תוך ניצול יחסי השגחה בנערה בת 14 ובביצוע מעשה מגונה באחותה בת ה-17. הצדדים לא גיבשו בשלב זה הסכמה לגבי העונש.

נונו, שהורשע בעבר ברצח ובעבירות מין, כולל כלפי קטינים וריצה שנות מאסר ארוכות, עבד בבית החולים "מאיר" בכפר סבא כעובד של עמותת מט"ב והופקד כמשגיחה הרפואי של בת ה-14, שאושפזה בעקבות ניסיון התאבדות. הילדה אושפזה במחלקת הילדים תחת השגחה צמודה כשבחדרה ילדים נוספים, אולם מיטתה הוסתרה מאחורי וילון.

בכתב האישום המקורי נטען כי כאשר ליווה את הצעירה לשירותים, שלח ידו לחזה שלה וניסה לגעת בה מתחת לבגדיה. טענה זאת נמחקה מכתב האישום המתוקן. נונו הודה כי עיסה את כפות רגליה ואת כתפיה של הנערה וניסה לנשקה על הלחי, וכי ניסה לחבק את אחותה. "כתב האישום המתוקן מתאר בצורה נכונה את מה שהתרחש", אמר פרקליטו של נונו, עו"ד יצחק איצקוביץ'. "מרשי הביע חרטה, הודה במעשים, וחסך את הצורך שהנערות יעידו בבית משפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully