וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן הודיע: מוותר על תפקיד שגריר ישראל באו"ם

פנחס וולף ואריאל נוי

8.2.2011 / 8:49

בתום לבטים ארוכים הודיע השר להגנת הסביבה לרה"מ ולשר החוץ כי הוא מעדיף להישאר בתפקידו ולא להתמנות למחליף קבוע לפרופ' גבריאלה שלו. "לבסוף גברה מחויבותי לסביבה"

השר להגנת הסביבה גלעד ארדן הודיע היום (שלישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר החוץ אביגדור ליברמן, על כך שהוא החליט שלא להתמנות לשגריר ישראל באו"ם ולהמשיך בתפקידו כשר להגנת הסביבה וכשר המקשר בין הממשלה לכנסת. כעת ינסו נתניהו וליברמן למצוא מועמד חדש לתפקיד שעד לאחרונה אויש על ידי פרופ' גבריאלה שלו.

ארדן הודה לשניים ואמר כי "היה מדובר בהחלטה קשה, בין שני תפקידים מאתגרים המהווים שליחות לאומית. ייצוג ישראל באו"ם הציב בפניי יעדים מדיניים והסברתיים מאתגרים, אולם לבסוף גברה מחויבותי לסביבה ורצוני העז להשלים את הרפורמות הסביבתיות, העתידות לשנות את פניה של ישראל, ביניהן מהפכת המחזור והפרדת הפסולת, פיתוח שרשרת הפארקים המטרופולינים לאורכה של ישראל, יישום חוק אוויר נקי והפחתת זיהום האוויר".

נתניהו אמר לארדן כי "כמי שכיהן כשגריר ישראל באו"ם, ברור לי שיכולת להיות שגריר מצוין ולשרת את מדינת ישראל, אולם בחירתך להשלים ולכהן כשר להגנת הסביבה ולהשלים את הובלת המהלכים החשובים למדינת ישראל. אמשיך לסייע ולגבות אותך בקידום הרפורמות הסביבתיות, כדי להציב את הנושא במרכז סדר יומה של הממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully