וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות: מצחיק שליברמן לא מתואם עם נתניהו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

27.12.2010 / 12:00

דובר הממשלה הפלסטינית, ד"ר רסאן אל-חטיב, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי "ליברמן אומר שלא נסכים להתפשר על גבולות 47'? שינסה אותנו, נתפשר גם על 67'"

"מצחיק ששר החוץ הישראלי, אביגדור ליברמן, אומר דברים שלא משקפים בכלל את המדיניות של הממשלה שלו ושל ראש הממשלה שלו" – כך אמר (שני) לוואלה! חדשות דובר הממשלה הפלסטינית, ד"ר רסאן אל-חטיב. "הדברים של ליברמן לא מקובלים עלינו, לא מקובלים על העולם ועכשיו אני מבין שהם גם לא מקובלים על ראש הממשלה נתניהו".

בהתייחסו לדבריו של ליברמן לפיהם הממשל הפלסטיני אינו לגיטימי, אמר אל-חטיב כי מה שאינו לגיטימי במצב הנוכחי "הוא הכיבוש הישראלי. הדרך היחידה לסיים את הסכסוך הוא לשים קץ לכיבוש. לדעתנו, ליברמן אומר את הדברים הללו כדי לנסות ולהתנער מהבידוד שאליו נקלעה ישראל בדרך של הטלת האשמות על הרשות הפלסטינית".

"ליברמן אומר שגם אם ישראל תציע לנו את גבולות 47', אנחנו נמצא סיבה למה לא לחתום על הסכם עימה. שינסה אותנו. אנחנו מעוניינים לסיים את הסכסוך בגבולות 67'. יש לגיטימציה פלסטינית ובינלאומית לדרישה הזו", הוסיף אל-חטיב.

אתמול דיבר ליברמן בפני סגל שגרירי ישראל בעולם. ליברמן התייחס בנאומו למשא ומתן התקוע עם הפלסטינים ואמר כי "גם אם היינו מציעים את תל אביב כבירת פלסטין ושבים לגבולות 1948, הפלסטינים היו מוצאים סיבה לא לחתום על הסכם". כמו כן העריך שר החוץ כי במצב הנוכחי אין אפשרות להגיע להסדר עם הפלסטינים, וכי יש לקדם הסדר ביניים ארוך טווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully