וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון תציג העמדה האמריקאית בנוגע למו"מ

לאחר שנפגשה עם יו"ר האופוזיציה ציפי לבני ותיפגש בקרוב גם עם שר הביטחון וראש הממשלה הפלסטיני, תציג מזכירת המדינה האמריקאית את עמדת ארה"ב בנוגע לתהליך השלום עם הפלסטינים

מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון נועדה הערב (שישי) בוושינגטון עם יו"ר האופוזיציה ציפי לבני, במסגרת מאמצי האמריקאים לחדש את המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים זוהי הפעם הראשונה שהשתיים נפגשות מאז הקמת ממשלת נתניהו. מאוחר יותר צפויה קלינטון להיפגש גם עם ראש הממשלה הפלסטיני סלאם פיאד ועם שר הביטחון אהוד ברק.

מאוחר יותר צפויה קלינטון לשאת דברים מול "פורום סבן" בוושינגטון. בנאומה צפויה קלינטון להביע את עמדת הממשל האמריקאי בנוגע לדרכים בהם ניתן להציל את שיחות השלום מקריסה ולחדש את המשא ומתן הישיר בין ישראל לפלסטינים. "קלינטון תבהיר כי ארה"ב נשארת מחוייבת לתהליך השלום אבל האחריות על סיומו הסופי של הסכסוך מוטלת על הצדדים עצמם", הבהיר דובר מחלקת המדינה, פיליפ קראולי.

מוקדם יותר נפגשה קלינטון גם עם איש צוות המשא ומתן הפלסטיני סאיב עריקאת ועם השליח המדיני המיוחד של ראש הממשלה, עורך הדין יצחק מולכו. כבר בשבוע שעבר הצהירה קלינטון כי ארה"ב אינה מוכנה להכיר במצב המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים ככישלון וכי בשבוע הבא תצהיר ארה"ב על כוונותיה בנושא. "נקיים עוד התייעצויות עם הישראלים והפלסטינים אבל יש עוד מספר דרכים בהן אנו יכולים להתקדם", אמרה קלינטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully