וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אמסלם: "הרב עובדיה יושב במגדל השן"

הרב ח"כ חיים אמסלם ממשיך להתבטא נגד מפלגתו. לדבריו הרב עובדיה אינו מודע לנעשה בשטח וכי קיימת "דיקטטורה רעיונית" בש"ס. הוא הוסיף שמעתה ידבר בקול עצמאי בכנסת

יח"צ - חד פעמי

(ראיון: באדיבות "הרדיו הבינתחומי", עריכת וידאו: הגר נצר)

חבר הכנסת הרב חיים אמסלם (ש"ס) ממשיך בהתנגחויותיו בהנהגת התנועה וברב עובדיה יוסף. במסגרת ראיון שהעניק לתכנית "מונופוליטי" ברדיו של המרכז הבינתחומי בהרצליה, אמר אמסלם כי הוא מאס "בדיקטטורה הרעיונית השלטת" בתנועה וכי הרב עובדיה יוסף "יושב במגדל השן התורני ואינו מודע שהשטח זועק".

העימות בין הרב אמסלם להנהגת ש"ס פרץ לאחר שחבר הכנסת התבטא בראיון מקיף ל"מעריב" בזכות שילובם של אברכים במעגל העבודה וכן הביע תמיכה בהכנסת לימודי הליבה לבתי הספר של ש"ס. "אנחנו חיים בצורת חיים שמחייבת את הילדים שלנו לחיי עוני", אמר אמסלם בראיון, "תורה אינה מנוגדת לעבודה, מה שהרסו פה ב-25 שנה ייקח זמן לתקן". לדברי הרב אמסלם, מנהיגי ש"ס הולכים אחר הזרם הליטאי החרדי ומחקים אותו, וכי על החרדים הספרדים לחדול ממנהג זה. לדבריו, הפעולות שהוא נוקט מפחידות את הליטאים ש"הולכים לאבד את חוטבי העצים ושואבי המים שלהם".

כפי שאמר אתמול במסיבת העיתונאים שכינס, אמסלם חזר על עמדתו לפיה אין בכוונתו להתפטר מתפקידו כחבר כנסת. "לא אחזיר את המנדט ולא אפעל בשורות ש"ס, אמשיך להיות בכנסת ואשא את דבריי ברמה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully