וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: איש לא ילמד אותי מהי אהבת הארץ

פנחס וולף, מערכת וואלה! חדשות

30.8.2010 / 20:30

ראש הממשלה השתתף בטקס הרמת כוסית עם חברי הליכוד, לפני צאתו לוושינגטון לצורך השקת המו"מ הישיר עם הפלסטינים. לדבריו, "אנו רוצים שלום אמת לדורות, ורק ממשלת ליכוד יכולה להביא דבר כזה"

תאגיד כאן

"אף אחד לא יכול ללמד אותי מהי אהבת ארץ ישראל. אנו רוצים שלום אמת לדורות, ורק ממשלת ליכוד יכולה להביא דבר כזה". כך הצהיר הערב (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך טקס הרמת כוסית של מפלגת הליכוד לרגל ראש השנה.

בטקב שנערך בגני התערוכה בתל אביב אמר נתניהו: "מחר אצא לארה"ב להשקת שיחות השלום. לפני כן אפגש עם נשיא ארה"ב ברק אובמה, נשיא מצרים חוסני מובארק ומלך ירדן עבדאללה". ראש הממשלה הוסיף: "מאז שנבחרתי קראתי לחידוש השיחות ללא תנאים מוקדמים. עמדתי על כך שלא יהיו הכתבות. ממשלת ישראל רוצה להתקדם בתהליך השלום. הוכחנו בשנה האחרונה עד כמה אנו רציניים. אני יודע שיש חברים מודאגים, אך לא צריך להיות מודאגים. אני משלב פיקחות, זהירות ותבונה בזירה הבינלאומית. אינני חושב שיש ממשלה שתעשה יותר מממשלת ליכוד".

נתניהו הדגיש כי "נעמוד על סידורי הביטחון האפקטיביים לישראל, ולא נאפשר ירי טילים מהשטחים על ישראל כפי שקרה אחרי היציאה מעזה. זה לא שלום. אנחנו רוצים הסדרים על הקרקע". ראש הממשלה סיכם את דבריו ואמר כי "השאיפה היא להגיע להסכם שלום יציב. אינני נאיבי, אני רואה את המכשולים ואת הכשלים, אך יש לשיחות שני צדדים. אני אעשה את כל המאמצים ואני מקווה למצוא פרטנר אמיתי כמו סאדאת בצד השני".

נתניהו ימריא מחר בבוקר לוושינגטון, שם צפויות להתחיל מחדש השיחות הישירות בין ישראל לפלסטינים. אתמול התייחס גם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן לשיחות. אבו מאזן ציין כי הוא "מקווה שישראל תתגלה כשותפה רצינית למשא ומתן, וכי יהיה ניתן לקבל יחד איתה החלטות חשובות שיביאו לסיום הכיבוש ואשר יבטיחו ביטחון אמיתי לשני העמים". עוד ציין יו"ר הרשות, כי ההחלטה להתחיל במשא ומתן עם ישראל הגיעה לאחר התייעצות עם הקהילה הבינלאומית, וכי הבסיס למשא ומתן הינו הצהרת הרביעייה הבינלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully