וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: "לישראל אין אומץ לתקוף אותנו"

נשיא אירן ממשיך להתגרות במערב ובישראל. בראיון לרשת אל ג'זירה אמר אחמדינג'ד כי ישראל חלשה מכדי לתקוף את אירן וגם ארה"ב לא יכולה להתמודד עם צבאה

אחרי הפעלת הכור הגרעיני בבושהר וחשיפת המטוס ללא טייס מתוצרת אירן המשיך אמש (ראשון) נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד להתגרות במערב ובישראל. בראיון לרשת אל ג'זירה אמר אחמדינג'ד כי "לישראל אין אומץ לתקוף אותנו, אני לא חושב שהיא איום רציני". אחמדינג'ד הוסיף כי אינו מודאג גם מהתערבות אמריקאית. "אין לאמריקאים סיבה הגיונית להתערב. הם לא עמדו במלחמה עם צבא קטן כמו עירק, איך יתמודדו איתנו", אמר אחמדינג'ד.

הבוקר חשפה אירן את הפיתוח הצבאי האחרון בשרשרת של אמצעי לחימה חדשים מתוצרתה – אב-טיפוס של מפציץ ללא טייס המסוגל לטוס למרחקים ארוכים. המטוס, הראשון מתוצרת אירנית, נקרא "קראר". נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד חשף אותו בטקס לכבוד יום תעשיות הביטחון שצויין במדינה. לאחרונה חשפה אירן צוללות קטנות, טילי קרקע-קרקע, והודיעה כי בכוונתה לשגר לוויין לחלל בתוך שלוש שנים. שלשום החלו אירן ורוסיה בהפעלת תחנת הכוח הגרעינית הראשונה במדינה.

עם הפעלת הכור, מיהרה אירן לאיים בתגובה קשה אם ישראל או ארה"ב ינסו לתקוף את המתקן ."אנחנו לא מודאגים משום מתקפה עלינו. אנחנו ערוכים לכך. אויבינו יודעים היטב מה תהיה תגובתנו. הסטירה שלנו תהיה כואבת וקשה", אמר אחמדינג'ד, בראיון שהעניק לעיתון הקטארי 'א-שרק'. לדבריו, לתגובה האירנית "לא יהיו גבולות" והיא עשויה לכלול "את כל כדור הארץ", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully