וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי החשוד ברציחות: אליאס אבו אל-עזאם

משטרת מישיגן אישרה לוואלה! חדשות כי נעצר אדם, ככל הנראה ישראלי לשעבר בן 33, כשהיה בדרכו לישראל, בחשד למעשי רצח סדרתיים של חמישה גברים שחורים ופציעתם של 15 נוספים. לפי החשד, המניע לתקיפות היה גזעני

הישראלי לשעבר שנעצר הלילה (חמישי) בחשד למעורבות בסדרה של רציחות בשלוש מדינות בארצות הברית, הינו אליאס אבו אל-עזאם בן ה-33. לפי ה"וושינגטון פוסט", עזאם הורד מטיסת דלתא בדרכה לישראל. בשלב זה הוא מוחזק בגין אשמות שאינן קשורות לרציחות. שמו של אבו אל-עזאם נחשף לראשונה ברישומי בית המשפט במישיגן. משפחתו של עזאם מתגוררת בעיר רמלה.

"בעוד שזהו צעד חשוב בחקירה, עדיין ישנם הרבה נושאים שיש להתייחס אליהם לפני שאנו מזהים את האדם הזה כאדם שאחראי למסע הרציחות הנוראי הזה", כך מסרה בהודעה משטרת וירג'יניה. "אני לא נצא ברמת ביטחון של 100% - עד שלא נהיה בטוחים שיש לנו את העדויות להרשיע את האדם הזה", אמר מפקד משטרת ליסברג ג'וזף פרייס במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה היום. "אבל אני הרבה יותר מאושר ביום ממה שהייתי לפני שלושה או ארבעה ימים".

חוקרי משטרת מישיגן שבארצות הברית פשטו ) על דירתו השכורה של אבו אל-עזאם. הדירה ממוקמת ברחוב מרילנד בשכונה שקטה בעיר פלינט שבמישיגן. עדי ראייה סיפרו כי המשטרה לקחה מהדירה מספר חפצים.

החשוד עבד בחנות לאלכוהול סמוך לעיר פלינט במישיגן. לפי החשד המניע לתקיפות היה גזעני מכיוון שרוב קורבנותיו הם גברים בעלי עור כהה. הערב תקיים משטרת מישיגן מסיבת עיתונאים אודות מעצר והחקירה.

מי דקר 20 גברים בעלי עור כהה?

מאז חודש מאי מחפשת המשטרה בארצות הברית אחר רוצח סדרתי שתקף 20 גברים במישיגן, וירג'יניה ואוהיו. חמישה מהם נהרגו והשאר נפצעו 16. התקיפות הראשונות אירעו בפלינט, עיר שרוב תושביה שחורים. אחר כך בוצעו שלוש תקיפות בעיר ליסברג שבווירג'ניה, שבה רוב התושבים שחורים. אולם המשטרה מאמינה כי קורבנותיו נבחרו בגלל שהם היו שחורים, כך דווח באתר msnbc.com.

לפני יומיים אמר מפקד משטרת ליסברג: "אני מאמין שהמניע הוא שנאה טהורה". במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה שלשום, מיעט הקצין שעומד בראש צוות החקירה מטעם משטרת מישיגן, למסור מידע מפורט. "אנו לא יודעים מה עובר בראש שלו, מה שכן אנו יודעים זה שיש שורה של התקפות מאוד אלימות וקטלניות במחוז ג'נסי והתקפות בליסברג עם אופי דומה", אמר פטריק מגריווי.

עדכון ראשון: 15:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully