וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן: 152 הרוגים בהתרסקות המטוס

152 הנוסעים ואנשי צוות מטוס חברת התעופה הפקיסטנית איירבלו שהתרסק נהרגו. האסון אירע בעת שהמטוס ניסה לנחות בפאתי עיר הבירה איסלמבאד. "רוב הגופות חרוכות. זה מבצע מאוד קשה בגלל הגשם"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

מטוס נוסעים של חברת תעופה פקיסטנית התרסק הבוקר (רביעי) וכל 152 הנוסעים ואנשי הצוות שהיו על סיפונו נהרגו. התאונה אירעה בעת שהמטוס של חברת "איירבלו" ניסה לנחות בנמל התעופה בפאתי איסלמבאד, בירת פקיסטן.

המטוס מסוג איירבוס A321, היה בדרכו מקראצ'י. לדברי מנהל רשות התעופה האזרחית, מובאריק שאה, על סיפון המטוס היו 146 נוסעים ושישה אנשי צוות. שגרירות ארצות הברית במדינה מסרה כי בין ההרוגים ישנם שני אזרחים אמריקאים.

כוחות חילוץ עשו את דרכם לאזור התאונה במזג אוויר גשום. אולם קצין משטרה מסר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי האזור מוקף גבעות ואין כביש גישה אליו. הצבא שלח למקום שלושה מסוקים וכוחות עושים דרכם גם ברגל.

בתחילה דווח על ניצולים אך מאוחר יותר התברר כי אף אחד לא שרד את התאונה. בין יאמין, קצין משטרה בכיר, אמר לסוכנות הידיעות "רויטרס": "הגופות מוטסות באמצעות מסוקים. אנו מזיזים את ההריסות בידיים. יש אש. יש עשן, שמקשה מאוד על עבודת החילוץ".

"רוב הגופות חרוכות. זה מבצע מאוד קשה בגלל הגשם", אמר גורם ממשלתי בכיר. "אנו יכולים להתפלל ולקוות, אבל מה שמומחים אומרים זה שאין סיכוי למצוא ניצולים".

(עדכון ראשון: 8:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully