וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרקוזי: שר העבודה לא העביר כספים בעבורי

שר העבודה הצרפתי אריק וורת' המואשם בניגוד אינטרסים זכה לגיבוי מלא מצד הנשיא. "אריק וורת' הוא איש הגון, איש בעל יכולות. הוא נהנה מאמוני המלא". המשטרה פשטה על ביתה של יורשת לוריאל

נשיא צרפת ניקולא סרקוזי העניק הערב (שני) גיבוי מלא לשר העבודה אריק וורת', המעורב בפרשת שחיתות יחד עם האישה העשירה במדינה. על פי החשד העבירה יורשת לוריאל ליליאן בטנקור כספים למימון מסע הבחירות של סרקוזי. וורת' שימש כ"בלדר" הכספים. עם זאת קרא סרקוזי לפתוח בחקירה בחשד לניגוד עניינים. הן סרקוזי והן וורת' הכחישו את כל ההאשמות נגדם.

"אריק וורת' הוא איש הגון, איש בעל יכולות. הוא נהנה מאמוני המלא", אמר סרקוזי. וורת' הואשם בניגוד אינטרסים אחרי ששיחות מוקלטות שלו חשפו כי יורשת אימפריית לוריאל, ליליאן בטנקור תכננה לכאורה להעלים מיסים.

סרקוזי אמר כי ייבקש מהפרלמנט להקים ועדה שתנסח קווי בסיס שייעזרו להימנע מכל צורה של ניגוד אינטרסים בעתיד.

משטרת צרפת פשטה הערב על בתיהם של ליליאן בטנקור, בעליה של אימפריית הקוסמטיקה "לוריאל", ושל צלם מדורי החברה, פראנסואה-מארי באנייה. השוטרים חיפשו בבתים אחר ראיות בחקירת חשדות כי באנייה הערים על בטאנקור ושכנע אותה לתת לו מתנות ומענקים בשווי מיליארד אירו. הפשיטה נערכה כחלק מחקירת "פרשת המעטפות", במסגרתה נחשד כי בטנקור העבירה בשנת 2007 סכום כסף גדול בניגוד לחוק כתרומה לנשיא, ניקולא סרקוזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully