וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצחה את טלי עטר והרגה את תינוקה

רמי שני

5.7.2010 / 12:08

מזל בר אושר מואשמת כי דקרה למוות את טלי עטר בעת שזו היתה בחודש השמיני להריונה. תינוקה של עטר יולד בניתוח קיסרי, אך לאחר מספר ימים הוא מת. "הנאשמת חתכה את עטר באמצעות סכין מלמעלה למטה"

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד מזל בר אושר בגין רציחתה של טלי עטר באשדוד והריגת בנה התינוק. בר אושר מואשמת כי דקרה את עטר במהלך סכסוך שכנים בחודש שעבר. הפרקליטות דורשת להאריך את מעצרה עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

כתב האישום מגולל את סיפור היחסים העכורים המתמשכים בין הנאשמת לנרצחת. "בין הנאשמת והמנוחה לא שררו יחסי שכנות טובים. זאת על רקע האשמות הדדיות בדבר מריחת שמן על דלתות, גניבת דואר ופיזור פסולת", נכתב בו.

על פי האישום, בבוקר בו אירע הרצח פרץ ויכוח בין השתיים על רקע האשמותיה של עטר שבר אושר השליכה לעבר ביתה קופסה בה קפה ומלח שתכולתה לכלכה את הכביסה התלויה לייבוש. השתיים החלו לקלל אחת את השנייה ובעקבות זאת התקשרה בר אושר למשטרה ואמרה בטלפון: "אני הולכת לדקור אותה אני הולכת לדקור אותה עכשיו".

בכתב האישום נטען, כי לאחר שבר אושר השליכה על פי החשד קפה על כביסתה, עלתה עטר עם חברתה במדרגות למקום מגוריה של בר אושר ובין השתיים התפתח עימות מילולי שגלש לעימות פיזי. בר אושר נכנסה על פי כתב האישום לדירה, הוציאה שתי סכינים חדשות ויצאה מביתה. כשעטר וחברתה הבחינו בכך, הן נבהלו וניסו להימלט.

"לנאשמת מגיע עונש מוות"

אלא שבר אושר רדפה אחריהן, תפסה אותן והחלה לדקור את עטר בסכין, כך נטען. חברתה של עטר ניסתה להרחיק את בר אושר אולם ללא הצלחה. "הנאשמת ניגשה למנוחה שהיתה במצב של חצי שכיבה, נעמדה מעליה הושיטה את ידה וחתכה אותה באמצעות הסכין מלמעלה למטה", נאמר בכתב האישום.

עו"ד יובל ליבדרו, המייצג את בר אושר מטעם הסנגוריה הציבורית אישר שמדובר בכתב אישום מחריד בחומרתו. לדבריו, "אנחנו צריכים לראות את התמונה העובדתית המלאה ולהסיק את המסקנות המשפטיות הנכונות. אני לא בטוח שהפרקליטות עשתה זאת בכתב האישום. אני לא מכיר הרבה תיקים שבהם הרוצח לכאורה מתקשר למשטרה כמה פעמים לפני הרצח ומבקש ממנה עזרה. אני גם לא מכיר הרבה תיקים שבהם מיוחסת עבירת המתה כפולה למי שטרם בא לעולם". הוא הוסיף, כי צוות ההגנה יבקש לדחות את המשך הדיון כדי ללמוד את כתב האישום וחומר החקירה.

איריס מרציאנו, אחותה של טלי עטר, אמרה לאחר הגשת כתב האישום כי "לנאשמת מגיע עונש מוות. היא צריכה ללכת לכיסא החשמלי. היא קרעה את המשפחה שלנו לחלוטין. היא פגעה במשפחה שלמה. לא רק לקחה את הנשמה של אחותי והילד. היא השאירה פה ילדים יתומים, אחים ואחיות מפורקים, בן זוג מרוסק. פשוט הרסה לכולנו את החיים". מרציאנו האשימה את המשטרה בגורלה של אחותה. לדבריה, "טלי עטר התקשרה למשטרה והודיעה וסיפרה להם מה קורה, אבל אף אחד לא הגיע כדי לעצור את בר אושר. מבחינתי המשטרה היא חלק שותף ואחראי לגורל של רצח אחותי".

עדכון ראשון: 09:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully