חקירת ההטרדה המינית נגד אל גור נפתחה מחדש

משטרת פורטלנד הודיעה כי תפתח מחדש את חקירת התלונה על הטרדה מינית נגד סגן הנשיא האמריקאי לשעבר אל גור לפני ארבע שנים. התיק נסגר ב-2009 מחוסר ראיות

  • אל גור
  • ארצות הברית

משטרת העיר פורטלנד הודיעה הלילה (חמישי) כי בכוונתה לפתוח מחדש את החקירה נגד סגן נשיא ארצות הברית לשעבר אל גור, שנחשד בהטרדה מינית בביצוע מעשה מגונה במעסה מקצועית ב-2006. חידוש החקירה מגיע לאחר שהמעסה הולי האגרטי, התראיינה לשבועון "נאשיונאל אינקוויירר" ודרשה חקירה משטרתית מלאה של התלונה שלה נגד גור.

לפי רישומים משטרתיים שנחשפו בשבוע שעבר, חוקרי המשטרה בפורטלנד שבמדינת אורגון לקחו הצהרה מפורטת מהאגרטי בינואר 2009, אך מעולם לא חקרו את תלונתה וסגרו את התיק עקב "ראיות לא מספיקות". המשטרה מסרה בשבוע שעבר שמבחינתה התיק סגור אלא אם יופיעו הוכחות חדשות, והלילה המשטרה סירבה להגיב בנוגע להתקדמות החקירה.

גור מכחיש בתוקף

האגרטי מצולמת בגיליון האחרון של ה"אינקוויירר" כשהיא מחזיקה מכנסיים שחורים אותם לבשה באותו ערב בה חתן פרס הנובל לשנת 2007 תקף אותה לכאורה. היא מצוטטת כאומרת ששילמה למומחה די.אנ.איי לבדוק את הכתם על המכנסיים, והבדיקה לא העלתה תוצאות חד-משמעיות. "חשבתי שהכתם נוצר כשמר גור נשען עלי בזמן שלבש חלוק פתוח", אמרה האגרטי. לדבריה היא מוכנה לתת את המכנסיים לבדיקה יסודית יותר.

עורכת דינה של האגרטי הגישה תלונה במשטרת פורטלנד חודשיים אחרי המקרה, שאירע ב-2006, אך המעסה סירבה להיפגש אז עם החוקרים. בינואר 2009 היא הופיעה במשטרה עם הצהרה כתובה אותה הגישה לחוקרי תקיפה מינית וענתה על שאלותיהם. לדבריה, גור ליטף אותה, נישק אותה ושלח לעברה רמיזות בעלות אופי מיני בעת שהעניקה לו עיסוי בבית מלון מפואר בעיר.

דוברת משפחת גור מסרה ש"חקירה נוספת בנושא רק תיטיב עם מר גור. משפחת גור לא יכולה להגיב על כל סיפור משמיץ, מטעה ולא מדויק המיוצר על ידי הטבלואידים. מר גור הכחיש באופן חד-משמעי ובתוקף את ההאשמה הזאת כשהוא למד על קיומה לראשונה לפני שלוש שנים. הוא עומד בהכחשתו".

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully