וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-זהאר: "המשטים ייצאו אחרי המונדיאל"

"לפחות שמונה ספינות מהמפרץ ייצאו בדרכם לעזה לאחר המונדיאל", כך אמר בכיר חמאס מחמוד א-זהאר. בראיון לעיתון בריטי הוסיף כי חמאס הגיע לעסקה בעניין שליט, אך ישראל פוצצה אותה

בכיר חמאס מחמוד א-זהאר אמר היום (שני) כי בחודשיים הקרובים יגיע לעזה מספר משטים, בהם כמה כלי שיט מהמפרץ הפרסי. בראיון לעיתון האינדיפנדט הבריטי אמר א-זהאר, כי גורמים במפרץ אמרו לו כי "אחרי המונדיאל יגיעו לפחות שמונה ספינות מהמפרץ".

א-זהאר לא אמר באילו מדינות במפרץ מדובר, אבל כשנשאל האם אירן מעורבת, אמר: "למה לא?". כמו כן, האשים א-זהאר את ישראל בכך שהיא חזרה בה מהסכם שהושג בעסקת שליט. לדבריו, "עד לרגע הזה, כוונת ישראל היא לא להגיע להסכם".

הוא ציין, כי הגורמים בזרוע הצבאית של חמאס, שמחזיקים בשליט מסרבים לאפשר לצלב האדום לבקרו. כנשאל האם הוא חושב שביקור כזה ישמש להעברת מידע לגבי מקום הימצאו של שליט, אמר: "אינני סומך על אף אחד".

א-זהאר ציין שבסבב המשא ומתן האחרון, נתניהו הסכים לרשימה של 325 אסירים פלסטינים, ועוד 125 יוצעו לשחרור ויאושרו על ידי ישראל. אולם, לדבריו הכל השתנה בעקבות ישיבת של הקבינט בישראל. א-זהאר סירב לענות על השאלה האם המתווך הגרמני עדיין פועל בעניין שליט.

כשנשאל א-זהאר האם לחמאס יש קשרים עם ארגון ה-IHH שהיה מעורב בארגון המשט לעזה, אמר: "האם זו טעות שיהיו קשרים בין טורקיה המוסלמית והחמאס? קשרים בין ישראל היהודית וטורקיה המוסלמית הם בסדר, אבל קשרים בין מוסלמים ומוסלמים הם פשע?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully