וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר בחוץ: זמר שהופיע בסרט סקס הסגיר עצמו

עכשיו גם לאינדונזיה יש שערוריית קלטת מין. כוכב פופ מקומי צפוי לעמוד לדין לאחר שסרטונים שבהם הוא נראה מקיים יחסי מין עם נשים, הועלו לאינטרנט בניגוד לחוקי הפורנוגרפיה הקשוחים במדינה

משטרת אינדונזיה עצרה היום (שלישי) כוכב פופ מקומי החשוד בהפרת חוקי הפורנוגרפיה מעוררי המחלוקת במדינה, לאחר שסרטוני סקס בכיכובו הופצו באינטרנט.

החוקים, שנכנסו לתוקף ב-2008, אוסרים על חשיפה בפומבי של גוף האדם ועל התנהגות שעלולה לעורר תאווה. הם נחשבו בעיני רבים צעד אחורה של אינדונזיה - דמוקרטיה מוסלמית מתונה.

בסרטונים נראים אנשים הדומים לנאזריל "אריאל" אירהם, חבר להקת הפופ האינדונזית "פיטר פן" בן 28, וחברתו המפורסמת. באחד מהם מופיעה אישה אחרת שהיא נשואה, ועלולה להיאסר באשמת ניאוף. הסרטונים הורדו והופצו בין אתרי אינטרנט והטלפונים הניידים ברחבי המדינה.

"אריאל הסגיר את עצמו היום אחרי שהמשטרה הצביעה עליו כחשוד בהפרת חוקי האנטי-פורנוגרפיה. אם הוא לא היה מסגיר את עצמו היינו עוצרים אותו", אמר דובר משטרתי. אם יורשע, אריאל צפוי לעונש מאסר של עד 12 שנים.

מסורת מול טכנולוגיה

אינדונזיה היא המדינה המוסלמית הגדולה ביותר בעולם. שערוריית סרטוני הסקס באה על רקע הפער ההולך וגדל בין הערכים המסורתיים והתרבות המודרנית, הזוכה לתנופה תודות לטכנולוגיה ולאינטרנט. לטענת נשיא המדינה סוסילו באמבאנג יודהויונו, המקרה מוכיח כי יש להקשיח את השליטה על האינטרנט. "אנו נוכחים לדעת שהמדינה שלנו לא יכולה להישאר עירומה ולהימחץ תחת טירוף טכנולוגיה המידע, בגלל שיהיו קורבנות רבים".

שתי הנשים המעורבות הן מגישות הטלוויזיה לונה מאיה וקוט טארי. מאיה היא חברתו הנוכחית של אריאל וטארי היתה חברתו בעבר. הן מופיעות בסרטונים בנפרד. לאחר שפורסם כי הוא חשוד בשערורייה, שזכתה לכינוי "פיטר פורנו". הלך אריאל על דעת עצמו למשטרה. כל השלושה הכחישו את הטענות כי הם אלה שהעלו את הסרטונים לאינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully