וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל וטיפר גור הודיעו: אנחנו מתגרשים

סגן נשיא ארה"ב לשעבר שלח הודעת מייל לחבריו בה סיפר על ההחלטה שלו ושל אשתו "לפרק את החבילה" לאחר 40 שנות נישואים, ארבעה ילדים ושני נכדים. "זו החלטה משותפת, שקיבלנו יחד לאחר תהליך ארוך"

סגן נשיא ארצות הברית לשעבר וחתן פרס נובל לשלום אל גור הודיע היום (שלישי) כי הוא ואשתו טיפר נפרדים ועומדים להתגרש. "זוהי החלטה משותפת, שקיבלנו יחד לאחר תהליך ארוך ומחשבות רבות בנושא", כתבו בני הזוג בהודעת אימייל שנשלח לחבריהם ופורסמה באתר "פוליטיקו". "אנו מבקשים לכבד את פרטיותנו ואת פרטיות משפחתנו ואין לנו כוונה להגיב בנושא", כתבו בני הזוג שנשואים כבר 40 שנה.דוברת מטעמם של בני הזוג אמרה כי היא מאשרת את הדברים וחזרה על כך ש"בני הזוג מבקשים לשמור על פרטיות בתקופה זו, עבורם ועבור בני משפחתם".

אל גור היה סגן נשיא ארצות הברית בין השנים 1992-2000 ובבחירות בשנת 2000 הפסיד את הנשיאות לג'ורג' בוש הבן, למרות שזכה ברוב של מעל חצי מיליון מקולות הבוחרים. לאחר שעזב את הפוליטיקה הוא הקדיש את חייו למלחמה בשינויי האקלים ובשנת 2007 אף זכה בפרס נובל לשלום על פעילותו בנשוא. אשתו, מרי אליזבת אייצ'סון, הידועה בכינוי טיפר היא פסיכולוגית וצלמת ואף ייסדה ארגון שפעל בשנות ה-80' להטלת צנזורה על מוזיקה, ובפרט על רוק כבד.

בני הזוג גור נפגשו ב-1965 במסיבה של בוגרי אוניברסיטה ונישאו חמש שנים לאחר מכן ויש להם ארבעה ילדים ושני נכדים. במהלך השנים הם נודעו בגילויי החיבה הפומביים שהפגינו אל מול המצלמות. כעת, מתברר, שזה לא מה שמבטיח חיי נישואים מאושרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully