וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שידל נערות לזנות וסיפק להן סמים

איילה חננאל

27.5.2010 / 13:18

שי ארביב מואשם כי סירסר ב-4 קטינות במצוקה ושידל אותן להעניק שירותי סאדו-מאזו לגברים בדירתו בתל אביב. לפי כתב האישום, הוא גם סיפק סמים לנערות וחי על רווחי מעשי הזנות שלהן

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד שי ארביב, תושב העיר המואשם בניצול קטינות לזנות, בשידול וסרסור קטינות לזנות ובהדחת קטינים לשימוש בסם. כתב האישום מתאר כיצד פיתה ארביב חמש קטינות להעניק שירותי סאדו-מאזו ללקוחות בדירתו בדרום פלורנטין, תוך שהוא מנצל את מצוקתן הכלכלית וחולק איתן את התשלום שהעבירו הלקוחות.

לפי כתב האישום, במהלך שנת 2009 יצר ארביב קשר עם ד', שכנתו בת ה-17 לבניין ברחוב מטלון בעיר והציע לה לעסוק בסאדו-מאזו עבור תשלום שיחולק ביניהם. מכתב האישום עולה שה"שירות" שהציעו הקטינה וארביב כלל מכות, השפלות מילוליות, יריקות והצלפות שוט בגופם של ה"עבדים", איתם יצרו השניים קשר באמצעות רשת האינטרנט. בנוסף, ארביב נתן ל-ד' לעשן סם מסוג חשיש.

לאחר שארביב ו-ד' החלו להפעיל את השירות, יצרה קטינה נוספת, חברתה של ד', קשר עמה בעת שנמלטה מפנימייה בה שהתה. היא הגיעה לבית ברחוב מטלון וגם אותה ארביב שידל לזנות של סאדו-מאזו על פי אותם הדפוסים. כך מתואר כיצד ארבע קטינות בגילאי 15-17 העניקו שירותים עבור ארביב שחלק איתן את התשלום, ובמקרה אחד אף שידל קטינה לזנות, סירסר בה בתחנה המרכזית בתל אביב וחלק איתה את התשלום שקיבלה.

כמו כן, מתואר בכתב האישום סיפורה של הקטינה ק' בת ה-16 שברחה אף היא מפנימייה בה התגוררה ובאה לבקר את חברתה בתל אביב. ארביב ניסה להכניס גם אותה לרשת, אולם זו סירבה. הוא איים עליה ש"יהיה לא טוב" אם תעמוד בסירובה, אולם זו לא נבהלה והשיבה כי אם ימשיך בדרכו תתלונן עליו במשטרה. ארביב מואשם כי נתן ל-ק' להשתמש בסמים מסוג חשיש ו"חגיגת". בנוסף, מתואר כיצד הדיח ארביב שתי קטינות לשימוש בסם מסוג חשיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully