וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שלב ההוכחות במשפט "האם המרעיבה"

13.5.2010 / 11:26

לאחר שהמו"מ בין הפרקליטות לעורכי דינה של האם בניסיון לחתום על הסדר טיעון הגיע למבוי סתום, נפתח שלב ההוכחות במשפטה של האם הנאשמת בהתעללות בבנה. עם זאת, המגעים ככל הנראה יימשכו

המגעים בין הפרקליטות לעורכי הדין של מי שזכתה בכינוי "האם המרעיבה" בניסיון להגיע להסדר טיעון הגיעו הבוקר (חמישי) למבוי סתום, בשל כך נפתח שלב ההוכחות במשפטה המתנהל בבית המשפט המחוזי בירושלים. עם זאת, ההערכה היא כי המגעים בין הפרקליטות לבין האם החשודה בהתעללות בבנה בן ה-3 יחודשו בקרוב.

פתיחת שלב ההוכחות במשפטה של האם התעכבה על רקע מאמצי הפרקליטות לשכנע את הנאשמת לחתום על הסדר טיעון. בשבועות האחרונים התקיימו מגעים בין פרקליטות מחוז ירושלים לבין פרקליטיה של האם, עורכי הדין דבורה עטיה ואביעד הכהן, אולם הצדדים לא הצליחו להגיע להסכמה על סעיפי האישום בהם תואשם האם.

לפי ההסדר שגובש בין הצדדים אך כאמור לא נחתם, האם תודה במעשים המיוחסים לה אך לא תרצה מאסר בפועל, אלא תישלח למעצר בית למשך שלוש שנים. בנוסף, במהלך תקופת מעצר הבית, תהיה המשפחה תחת פיקוח קפדני של רשויות הרווחה וכן במשך שנתיים נוספות. האם תורחק מילדיה אך תוכל לראותם על פי הסדרים שיגובשו. הבוקר היה אמור להיפתח שלב ההוכחות במשפט אולם עד כה לא החל המשפט מכיוון שעדיין מתקיימים ניסיונות לשכנע את האם לחתום על ההסכם.

משפטה של האם המרעיבה נפתח באוקטובר 2009. לפי כתב האישום, בין פברואר 2008 ליולי 2009 נהגה האם להתלונן בפני אנשי הצוות הרפואי שטיפלו בבנה, ח', בבתי החולים הדסה הר הצופים והדסה עין כרם כי הוא סובל מהתופעות מחום גבוה, קשיי עיכול, הקאות, כאבי בטן ופגיעות בעור. כמו כן נהגה האם למסור לאנשי הצוות הרפואי נתונים כוזבים אודות תופעות אלה והכל תוך הונאת אנשי הצוות הרפואי.

בנוסף נכתב בכתב האישום כי הנאשמת נהגה לנתק את בנה מאמצעי הזנה ועירוי שונים אליהם חובר במהלך אשפוזיו, כל זאת כדי למנוע את הזנתו של בנה וכן כדי ליצור מצג שווא בפני הצוות הרפואי לפיו הוא סובל מחוסר יכולת לעכל מזון בכל דרך ואשפוזו בבית חולים הכרחי. בנוסף, נהגה האם לחבל בגופו של בנה בכך ששפשפה את עורו בחוזקה וכן בדרכים נוספות וגרמה לפגיעות בו. באחד ממקרים אלו, נטלה הנאשמת פיג'מה עם כפתורי מתכת, שפשפה באמצעותה את גופו של בנה וגרמה לפציעת עורו ולכאב רב.

(עדכון ראשון - 10:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully