וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ייתכן ששתי ההתקפות בוצעו ע"י ארגון אחד"

ראש ממשלת רוסיה התייחס לפיגועי התופת הבוקר בחבל הקווקז, בהם נהרגו 12 בני אדם. פוטין אמר כי ייתכן שהפיגועים הללו קשורים לפיצוצים שאירעו במוסקבה לפני יומיים ברכבת התחתית

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

ראש ממשלת רוסיה ולדימיר פוטין אמר היום (רביעי) כי אינו שולל את האפשרות שמאחורי הפיגועים במוסקבה ודגסטן עומדים אותם אחראים. בפיגועים במוסקבה נהרגו 39 בני אדם ובפיגועים בדגסטן נהרגו 12 בני אדם נוספים.

שני פיצוצים החרידו הבוקר את מרכז העיר קיזלייר ברפובליקת דגסטן שבצפון חבל הקווקז. על פי דיווחי המשטרה המקומית הפיצוצים אירעו סמוך לקולנוע. במקום ישנם נפגעים רבים כתוצאה מהפיצוצים והמשטרה מדווחת לפי שעה על 12 הרוגים ושבעה פצועים, בין ההרוגים גם קצין בכיר במשטרה. המשטרה מסרה כי ככל הנראה אחד הפיצוצים בוצע על ידי מחבל מתאבד.

הפיצוצים מגיעים לאחר מתקפת הטרור הגדולה במוסקבה שלשום. ראש ממשלת רוסיה ולדימיר פוטין אמר היום כי אינו שולל את האפשרות כי האחראים לפיגועים בדגסטן עומדים גם מאחורי הפיגועים במוסקבה.

שתי מחבלות מתאבדות פוצצו עצמן ביום שני ברכבת התחתית בבירת רוסיה. 39 בני אדם נהרגו ועשרות נוספים נפצעו בפיגוע. הפיצוץ הראשון אירע קרוב לשעה 7:00 (שעון ישראל) בקרון השני של הרכבת ופגע גם באנשים שעמדו על רציף התחנה "לוביאנקה". כחצי שעה לאחר הפיצוץ הראשון, החלו להתקבל דיווחים על פיצוץ נוסף שארע בתחנת רכבת תחתית "פארק קולטורי".

ולדימיר פוטין התייחס בחריפות לפיגועים ואמר כי "הטרוריסטים שאחראים למתקפת הטרור במוסקבה יושמדו". לדבריו, מתקפת הטרור הינה "פשע נוראי". פוטין הוסיף כי הוא "בטוח שכוחות הביטחון לא יחסכו במאמציהם לאתר ולהעניש את הפושעים". גם הנשיא דימיטרי מדבדב הודיע כי האחראים לפיגועים יימצאו וייענשו. "האנשים האלה הם חיות", אמר מדבדב.

עדכון ראשון: 08:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully