וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני בארה"ב: נוקטים במוסר כפול כלפי ישראל

יו"ר האופוזיציה נאמה בכינוס השדולה הפרו-ישראלית בוושינגטון ואמרה: "העולם בוחן את ישראל דרך המשקפת של הסכסוך, אך אנחנו מצפים ממנו לנהוג כלפינו על פי אותם המדדים שלפיהם הוא בוחן את עצמו"

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני נאמה הערב (שני) בפני באי ועידת השדולה הפרו-ישראלית איפא"ק, הנערכת בוושינגטון. לבני אמרה כי יש אמנם מחלוקות רבות בינה לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו, "אך על רקע הימים האחרונים אני רוצה להבהיר שאני כאן כמנהיגה ישראלית". לבני הוסיפה כי "יש לצאת נגד מוסר כפול וחד צדדיות מתריסה".

לדברי יו"ר האופוזיציה, "ישנו פער עצום בין ישראל, כמו שאנחנו מכירים אותה, לבין איך שהיא נתפסת בעולם. הפער הזה נובע מכך שהעולם בוחן את ישראל דרך המשקפת של הסכסוך. העולם יצר סיפור חדש והפוך של דוד וגולית, ועובדה זו משפיעה על מנהיגי העולם".

לבני שיבחה את ארה"ב על התנגדותה לממצאי דו"ח גולדסטון על מבצע "עופרת יצוקה" ורמזה למוסר כפול של מדינות העולם. לדבריה, "היינו רוצים להיות נאהבים על ידי העולם, אך חשוב מכך אנחנו מצפים ממנו לנהוג כלפי ישראל על פי אותם המדדים שלפיהם הוא בוחן את עצמו". לדבריה, "אני לא מבקשת מהעולם להעלים עין מפעילות נגד טרור, אלא רק שישפוט אותנו כמו שהוא שופט את עצמו". לבני הוסיפה ואמרה כי "אין מקום ולא יהיה מקום להשוואה כלשהי בין חייל צה"ל לבין מחבל. מחבל מבקש לרצוח ילדים, חייל מבקש להגן על ילדים".

בדבריה התייחסה יו"ר האופוזיציה גם לפתרון שתי המדינות ואמרה כי "המאבק לשלום הוא הדרך היחידה להבטיח את החזון של מדינה יהודית ודמוקרטית בארץ ישראל. אנחנו צריכים רוב יהודי בישראל".

לבני המשיכה והתייחסה לאירן ולמנהיגיה וקראה לארה"ב ולעולם להטיל עליה סנקציות חריפות יותר. "אירן בוחנת את פעילות העולם, בעיקר של ארה"ב, וזה הזמן לסנקציות קשות נגד אירן. לא ניתן לחכות עוד”, אמרה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully