וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעל לאחמדינג'ד: "ישראל תובס בכל קרב"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

25.2.2010 / 20:14

יו"ר הלשכה המדינית של חמאס פגש היום את נשיא אירן בדמשק. בפגישה אמר משעל, כי נפגש עם אחמדינג'ד במסגרת "איחוד המאמצים במאבק ביהירות הישראלית"

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד, המבקר בסוריה, נועד היום (חמישי) בדמשק עם בכירי הארגונים הפלסטינים היושבים בדמשק, ביניהם ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל ומזכ"ל הג'יהאד האיסלמי רמדאן שלח. בתום הפגישה אמר משעל בראיון לתחנת הטלוויזיה הלבנונית "אל-מנאר" כי על אירן וסוריה להקים חזית מלוכדת נגד ישראל, "כשמאחוריהן פלגי ההתנגדות בלבנון ובפלסטין".

משעל אמר עוד כי נפגש עם אחמדינג'ד במסגרת "איחוד המאמצים במאבק ביהירות הישראלית" והוסיף כי הוא סבור כי לביקור אחמדינג'ד בדמשק יש "חשיבות גדולה" וזאת לאור התגברות האיומים הישראלים ולאור "המבוכה השוררת במחנה האמריקאי והישראלי". הוא הוסיף והדגיש כי ישראל לא תוכל להביס את ההתנגדות: "בכל מערכה שתפרוץ, ישראל תובס".

הבוקר נפגש נשיא סוריה בשאר אסד אחמדינג'ד ודן עמו ב"איומים הישראלים" על המזרח התיכון וכן ביחסים בין אירן לסוריה. במסיבת עיתונאים משותפת שקיימו בתום הפגישה מתח אסד ביקורת על מדינות המערב שלא מאפשרות לאירן לפתח פרויקט גרעין. "זו צורה חדשה של אימפריאליזם באזור", אמר. "מונעים ממדינה עצמאית החברה באו"ם להעשיר אורניום למרות שהיא הביעה גמישות רבה בחודשים האחרונים בנושא זה".

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד אמר במסיבת העיתונאים כי היחסים בין אירן לסוריה "איתנים, עמוקים והדוקים" והם לא יאפשרו לאף אחד לפגוע בהם. "לסוריה ולאירן מטרות משותפות, אינטרסים משותפים ואויבים משותפים", הוסיף. לדבריו, ישראל נמצאת במבוי סתום והיא בדרך להיעלם. "עמי האזור, ובראשם עמי סוריה, לבנון, אירן ועירק יילחמו בישראל אם היא תחליט לחזור על טעויותיה ולתקוף", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully