וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעל: "בניו של אל מבחוח יילחמו בכם"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

29.1.2010 / 17:02

בהלווית בכיר חמאס מחמוד אל מבחוח בסוריה אמר ראש הלשכה המדינית של חמאס כי ארגונו ינקום בישראל על מותו. משטרת דובאי הודיעה כי פיענחה את הרצח

מחמוד אל-מבחוח בכיר חמאס שגופתו התגלתה בדובאי ולטענת חמאס חוסל על ידי המוסד הובא היום (שישי) למנוחות בסוריה בהלוויה בהשתתפות בכירי חמאס ובראשם ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל. האחרון איים בנקמה על מותו של אל-מבחוח. "אני קורא לציונים ואומר לכם: את אל-מבחוח הרגתם, אך בניו ימשיכו להילחם בכם", אמר משעל. הזרוע הצבאית של הארגון, גדודי עז א-דין אל-קסאם, איימה אף היא להגיב "בזמן ובמקום המתאימים" לחיסולו של אל-מבחוח. "ישראל לא תצליח לחמוק מעונש", הוסיפה.

על רקע טענותיו של חמאס כי ישראל עומדת מאחורי חיסולו של בכיר הארגון מחמוד אל-מבחוח, ממשלת דובאי מסרה כי המשטרה הצליחה לפענח את זהות החשודים בחיסול אל-מבחוח. לדברי הממשלה, "מרבית החשודים נושאים דרכונים אירופאיים".

מפקד משטרת דובאי, דאחי חלפאן, מסר לרשת 'אל-ערבייה' כי אל-מבחוח נכנס לאיחוד האמירויות תחת זהות בדויה, תוך שהוא משתמש בשם שונה ובדרכון שונה. "אם היינו יודעים שהוא נמצא כאן, היינו מספקים לו את ההגנה הביטחונית הנדרשת", הוסיף.

הממשלה מסרה עוד כי החשודים הצליחו להימלט מדובאי לפני שגופתו של אל-מבחוח התגלתה באחד ממלונות דובאי לפני כשבוע וחצי. על פי הדיווח, החקירה העלתה חשד ראשוני לפיו החיסול בוצע על ידי חוליה שעקבה אחר תנועותיו של אל-מבחוח לפני שהגיע לאיחוד האמירויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully