וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוליתן ימשיך לפעול עוד כשלושה שבועות

קובי מנדל

7.1.2010 / 20:05

בנק דיסקונט, המפעיל הזמני וההסתדרות הסכימו לאחר משא ומתן של מספר שעות לקבל את הצעת ביהמ"ש המחוזי בחיפה להמשיך להפעיל את המפעל כעסק חי

ארכה נוספת ניתנה היום (חמישי) לתשלובת מוליתן שבנהריה, לאחר שהמשקיע צבי מאיר, הודיע על הפסקת פעילות המפעל ביום שני הקרוב. הצדדים – כונס הנכסים, בנק דיסקונט, המפעיל הזמני וההסתדרות, הסכימו אחר הצהרים לאחר משא ומתן של מספר שעות, לקבל את הצעת שופט ביהמ"ש המחוזי בחיפה להמשיך להפעיל את המפעל כעסק חי על ידי המפעיל הזמני עד ה- 26.1.10. עוד הוחלט, כי ב- 25.1.10 תהיה התמחרות של הפעלת המפעל כעסק חי, דהיינו, מכירתו.

יו"ר ההסתדרות בגליל המערבי, אשר שמואלי אמר היום: "אנו מברכים על ההצעה שהביא השופט עדי זרנקין שהובילה להחלטה על המשך הפעלת המפעל כעסק חי. עכשיו יוכלו העובדים לעבור את השבת ללא כל לחץ על עתיד ביטחונם התעסוקתי. כולי תקווה שב- 25.1 יזכה המפעיל שימשיך להפעיל את המפעל לשנים רבות".

כזכור, ביהמ"ש המחוזי בחיפה קיים היום דיון גורלי על עתידו של מפעל הטקסטיל בנהריה. זאת לאחר שההסתדרות דרשה את הדיון, באמצעות עו"ד גלילה הורנשטיין, בעקבות בקשה שהגיש כונס הנכסים לדחות את הליך ההתמחרות שיביא למכירת המפעל. ההליך היה אמור להתקיים בעוד יומיים.

הרוכש הפוטנציאלי, צבי מאיר, המפעיל את העבודה במפעל באופן זמני, הודיע להסתדרות כי אם תאושר הדחייה יפסיק להזרים כסף למפעל ויביא שוב לסגירתו.

מפעל מוליתן מעסיק כ- 70 עובדים והוא מייצר מוצרי טקסטיל. לאחרונה נקלע המפעל לקשיים כספיים בשל חובות לבנק דיסקונט. הבנק ביקש מביהמ"ש להכניס את המפעל לכינוס נכסים וביהמ"ש נעתר לבקשה. בינתיים נסגר המפעל וההסתדרות והעובדים פתחו בעקבות המצב במאבק. התעשיין צבי מאיר הסכים להפעיל את המפעל באופן זמני ולהזרים לצורך כך את הכספים המתאימים.

  • עוד באותו נושא:
  • מוליתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully