וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו: ראשיהם של שוטרים הושלכו ליד כנסייה

ראשיהם של חמישה שוטרים ותובע אשר נחטפו ביום שני הושלכו מחוץ לכנסייה בצפון המדינה. ההערכה היא שכריתת הראשים היא נקמה על תקיפה שבוצעה נגד קרטל סמים גדול בשבוע שעבר

חברים בכנופיות סמים השליכו אמש (רביעי) את ראשיהם הכרותים של חמישה שוטרים ותובע מחוץ לכנסייה בצפון המדינה. הראשים הושארו בשקיות פלסטיק ליד כנסייה ונמצאו בידי עובדי זבל, כך נמסר ממשרד התובע הכללי במקסיקו. חמשת השוטרים והתובע נחטפו ביום שני בלילה וראשיהם נכרתו. המשטרה במקסיקו מעריכה כי כריתת הראשים היא נקמה על תקיפה שבוצעה נגד קרטל הסמים גולף והריגתם של 10 מחברי הכנופייה בשבוע שעבר.

בשבוע האחרון נהרגו יותר מ-60 בני אדם במאבק בין קרטלי סמים על נתיבי הברחת סמים לארצות הברית. יותר מ-20 בני אדם נהרגו ב-24 השעות האחרונות. "ממשלת מקסיקו החלישה ושברה חלק מקרטלי הסמים הגדולים, אך תוך כדי כך ערערה את המאזן ביניהם", נכתב בדו"ח אמריקאי. "התוצאה של כך היא עלייה במקרי האלימות שכן קרטלי סמים שבעבר היו בני ברית פנו זה כנגד זה".

נשיא מקסיקו פיליפה קלדרון פתח במלחמה נגד הסמים בסוף שנת 2006 וכחלק ממנה מוצבים ברחבי מקסיקו כ-49 אלף חיילים. מאז שנת 2006 נהרגו באלימות הקשורה לסמים במקסיקו יותר מ-16 אלף בני אדם. חלק מאזרחי מקסיקו מביעים כעס על חוסר יכולתו של הצבא לעצור את האלימות וקוראים לנסיגתו מחלק מהערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully