וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בסומליה הורשעה בניאוף ונסקלה למוות

טליה שחר

18.11.2009 / 16:20

גרושה בת 20 הואשמה בניאוף עם גבר רווק ונידונה למוות בסקילה לעיני מאות צופים. השופט, ששייך לארגון המורדים אל שבאב, גזר את דינה בהתאם לגרסה מחמירה של החוק האיסלמי

אישה סומלית נסקלה למוות אתמול (שלישי) בדרום המדינה לאחר שהורשעה בניאוף. חלימה איברהים עבדירחמן, גרושה בת 20, הוצאה להורג לאחר שהודתה בקיום יחסי מין עם גבר לא נשוי בן 29, כך אמר השופט במשפטה. לדברי השופט, האישה ילדה עובר מת ונמצאה אשמה בניאוף. על בן זוגה נגזרו 100 מלקות. על פי דיווחים, חלימה נלקחה לשטח ציבורי, שם היא נקברה עד למותניה ונסקלה לפני מאות בני האדם.

השופט שייך לארגון המורדים אל-שבאב, ששולט בחלקים רבים בדרום סומליה ונקשר לאל קאעדה. הארגון פועל תחת החוק האיסלמי השריעה, ולפי הפרשנות המחמירה שלו, כל מי שאינו נשוי ומקיים יחסי מין, אשם בניאוף ודינו עונש מוות בסקילה. לפי רשת ה BBC, בשנה האחרונה היו לפחות ארבעה מקרי סקילה למוות בגין ניאוף בסומליה, אחד מהם של ילדה בת 13 שנאנסה.

נשיא סומליה שייח' שריף שייח אחמד, איסלמיסט מתון, הושבע בינואר בתום שיחות שלום בתיווך האו"ם. גם הוא רוצה להחיל את חוקי השריעה, אך ארגון אל-שבאב טוען שהגרסה שלו הוא מתונה מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully