וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל המעשים שיעקב טייטל חשוד בביצועם

יהושע בריינר

1.11.2009 / 18:01

יעקב טייטל עלה לארץ בשנת 97, והחל במסע קטל שנמשך עד למעצרו, וכלל שני מעשי רצח, הנחת 11 מטעני חבלה, ותכנון לפיגועי נגד הקהילה ההומו-לסבית. אלה המעשים שביצע על פי הודאתו

אלו המעשים אותם הודה יעקב (ג'ק) טייטל כי ביצע:

יולי 97 - רצח נהג מונית פלסטיני בירושלים.

אוגוסט 97 – רצח פלסטיני סמוך ליישוב כרמל שבדרום הר חברון.

מועד לא ידוע בשנת 97 – דקירת פלסטיני בגן העצמאות בירושלים לאחר שטייטל חשד כי הוא מנסה לשדלו למגע מיני.

שנת 2001 – הנחת ארבעה מוקשי נעל מאולתרים באזור אבו גוש. האירוע לא מוכר למשטרה ולא היו נפגעים.

מרץ 2003 – הנחת מטען צינור בתוך פנס סמוך לכניסה לחצר בית של משפחה פלסטינית בכפר סנג'יל במטרה להרוג את דיירי הבית. המטען פוצץ על ידי חבלן ללא נפגעים.

שנת 2004 – הנחת שלושה בקבוקים המכילים מיץ מורעל באזור בנימין בין היישובים עלי לאריאל. למערכת הביטחון לא ידוע על נפגעים באירוע.

קיץ 2005 – הצתה של מספר מוקדי שריפה בחורשה סמוך למנזר בית ג'מאל שליד בית שמש במטרה להצית את המנזר. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק למנזר.

נובמבר 2006 – הנחת מטען חבלה בתחנה המשטרה בעלי במטרה למנוע ממשטרת ישראל לאבטח את מצעד הגאווה שהיה צפוי להתקיים ימים ספורים לאחר מכן בירושלים. לטענת השב"כ, מדובר במטען חבלה גדול ומתוחכם שנוטרל ללא נפגעים.

אפריל 2007 – הנחת מטען חבלה סמוך למנזר בית ג'מאל באזור בית שמש. לדבריו, הניח את המטען במקום משום ששמע כי אנשי המנזר מפתים ילדים יהודים בסוכריות על מנת שיבואו למקום ועל כן ראה בהם מטרה ראויה לפיגוע.

מאי 2007 – הניח מטען חבלה בשכונת רמות בירושלים סמוך לרכב משטרתי. המטען התפוצץ ללא נפגעים או נזק.

יוני 2007 – הנחת מטען חבלה בשכונת רמות בירושלים בשעת לילה, לצד כביש יגאל ידין, במטרה לפגוע בניידת משטרה. המטען התפוצץ ללא נפגעים. אירוע זה לא היה מוכר למשטרה, אולם באותו יום התקבלו קריאות לפיהן נשמע קול פיצוץ באזור. טייטל ציין כי ביקש לפגוע במשטרה משום שאלה איבטחו את אירועי הגאווה בירושלים.

מרץ 2008 – הנחת מטען חבלה מוסווה במשלוח מנות בפתח בית משפחת אורטיז באריאל. המטען התפוצץ וגרם לפציעה קשה של בן המשפחה, כבן 15.

ספטמבר 2008 – הנחת מטען החבלה בביתו של פרופ' שטרנהל בירושלים. טייטל ציין כי ביצע את האירוע בשל מאמר של שטרנהל בו קרא לדברי טייטל "להרוג מתנחלים".

לסיכום, ביצע טייטל שני מעשי רצח, דקירה, הנחת 11 מטעני חבלה, הנחת מיץ מורעל המיועד לפלסטינים, החזקת אמצעי חבלה רבים, הפצת חומרי הסתה ותכנון לבצע פיגועים כנגד הקהילה ההומו-לסבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully