וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריו של הילד "שנסחף" בבלון יעמדו לדין

אביו של פלקון היני, שהקפיץ את רשויות קולורדו לאחר שדיווח שבנו נסחף בכלי טייס מבלון הליום, עומד בני ארבעה כתבי אישום בעקבות התעלול

משפחתו של הילד "שנסחף" בכלי טיס מבלון הליום עשויה לשלם את מחיר התעלול. הרשויות בקולרדו צפויות להגיש אישום נגד אביו של פלקון הייני בן ה- 6 שעורר סערה בשבוע שעבר לאחר שדווח כי הוא נסחף בכלי טיס דמוי עב"ם מבלון הליום.

החקירה הפלילית נפתחה בעקבות האפשרות לפיה הדרמה היתה תעלול. בחקירה עלה שהמשפחה תכננה את המקרה במשך שבועיים על מנת לעזור לה לשווק תכנית טלוויזיה בכיכובם של בני המשפחה. לדברי השריף של פורט קולינס שבמדינת קולורדו, הוריו של פלקון "הציגו הצגה טובה עבורנו ואנחנו אכלנו את זה". כעת צפוי אב המשפחה ריצ'רד היני, מי שככל הנראה בנה את כלי הטיס, לעמוד בפני ארבעה אישומים אפשריים: קשירת קשר, תרומה לפשיעה של קטין, ניסיון להשפיע על עובד ציבור, ודיווח כוזב לרשויות.

"היעלמותו" של פלקון הייני הסעירה ביום חמישי את כל כלי התקשורת הגדולים בארצות הברית. אלו ליוו במשך יותר משעתיים את הדרמה על היעלמותו של הילד. כשעה וחצי לאחר שדווח על היעלמותו של הילד, נחת בלון ההליום סמוך לשדה התעופה בדנבר, אולם הילד לא נמצא בתוכו. כוחות ההצלה חששו שהילד נפל מהבלון במהלך טיסתו, אולם כעבור זמן קצר נמצא הילד כשהוא בריא ושלם בחניית ביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully