וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הילד שנעלם נמצא בחיים בביתו

הילד שעלה לגביו החשד כי נסחף בבלון הליום, נמצא לאחר דרמה שנמשכה כשעתיים בחניית ביתו. עם הימצאו סיפר הילד המבוהל כי החליט להיכנס לקופסה מחשש שייענש

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: לירז ליבנה)

כוחות המשטרה בקולורדו מצאו הלילה (שישי) בריא ושלם את הילד בן ה-6, שעלה לגביו החשד כי נסחף אמש בכלי טיס מבלון הליום. הילד נמצא כשהוא מתחבא בקופסה בעליית הגג של חניית הבית של המשפחה. כשנשאל הילד מדוע לא סיפר כי כלל לא עלה על הבלון, אמר כי חשש שייענש.

כל כלי התקשורת הגדולים בארצות הברית ליוו במשך יותר משעתיים את הדרמה על היעלמותו של הילד. כשעה וחצי לאחר שדווח על היעלמותו של הילד, נחת בלון ההליום סמוך לשדה התעופה בדנבר, אולם הילד לא נמצא בתוכו. כוחות ההצלה חששו שהילד נפל מהבלון במהלך טיסתו, אולם כעבור זמן קצר נמצא הילד כשהוא בריא ושלם בחניית ביתו.

מוקדם יותר דווח מפי כוחות הביטחון וההצלה, כי הילד בן ה-6, פלקון הייני, שיחק עם אחיו בגינת ביתו כשנכנס לתוך קופסה שהיתה מחוברת למה שמתואר ככלי טיס ביתי דמוי עב"ם שהיה קשור בחצר ביתו. הוא שיחרר את החבל וכלי הטיס החל לעלות לשמים. אביו של הילד בנה את כלי הטייס, שיכול לעוף בגובה של עד כ-3,000 מטרים.

עם היעלמותו של הילד אמרה דוברת משרד השריף במחוז לארימר כי "אני מאוד בטוחה שנמצא אותו. אני חושבת שהוא פשוט קצת מפחד. אולי הוא לא מוכן להימצא".

(עדכון ראשון: 21:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully