וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי הררי נעצר בחשד שסחט איש עסקים

איילה חננאל

13.10.2009 / 7:51

ראש כנופיית רמת עמידר לשעבר נעצר יחד עם שלושה מאנשיו בחשד לסחיטה. לאחר שריצה מאסר של שבע שנים, הררי טוען כי הפסיק לעסוק בפשע

יוסי הררי נעצר הלילה (שלישי) ביחד עם שלושה חשודים נוספים בגין סחיטה באיומים של איש עסקים. המעצר בוצע על ידי חוקרי יחידת להב של המשטרה, והם יובאו בשעה 9 בבוקר להארכת מעצר בבית משפט השלום ברמלה.

על פי החשד, ללא כל סיבה, הררי ויתר החשודים "התלבשו" על איש עסקים מהמרכז והחלו לסחוט ממנו כספים, תחת איומים כי יפגעו בו. בשלב זה פנה איש העסקים למשטרה ואנשי היאחב"ל בפיקודו של נצ"מ אפרים ברכה, ראש זרוע המודיעין והחקירות, פתחו בחקירה סמויה נגד הררי ושלושת החשודים אשר נעצרו לפנות בוקר. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של הררי בחמישה ימים.


בשנות ה-80 בפרדס כץ הפכו התאומים יוסי ורוני הררי לראשי כנופיית רמת עמידר. כבר כחיילים יצא שמם כמי שניסו להתנקש בקצין בילוש במרחב דן ועם השנים עלו השניים לכותרות בין היתר עקב מלחמת הכנופיות העקובה מדם שניהלו עם האחים חדיף, מראשי כנופיית פרדס כץ.

במסגרת המלחמה, נהרג העבריין שמעון חדיף "הרב", בחיסול מתוחכם באמצעות הטמנת מטען חבלה במשענת הראש במושב הנהג שברכבו. מי שנחשד בהכנת המטען היה לא אחר ממי ששימש אז כקצין החבלה של הכנופייה, צעיר בשם עמיר מולנר, שכיום מוגדר במשטרה כמי שעומד בראש כנופיית רמת עמידר. הכנופייה עצמה זוכה כיום במשטרה לשם כנופיית מולנר.

בשנת 1991 נשלח הררי לרצות מאסר בין 7 שנים בגין סחיטה באיומים ,לאחר שהעבריין לשעבר נסים ימין (35), הפליל אותו כעד מדינה. בשנת 2004, נרצח ניסים ימין לאחר שאלמונים טיפסו אל חלון ביתו וירו בו, זמן שצפה בטלוויזיה עם ילדיו. עם השנים חזר יוסי הררי בתשובה, הפך לאיש עסקים ולטענתו, הפסיק לעסוק בפשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully