וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילרי קלינטון: לא ארוץ שוב לנשיאות

הילרי קלינטון מחכה לפרישה לגמלאות ולא תרוץ שוב לנשיאות ארצות הברית. מזכירת המדינה האמריקאית גם ביטלה דיעות בוושינגטון שיש לה תפקיד שולי בממשל אובמה

האישה שכמעט שברה את תקרת הזכוכית בפוליטיקה האמריקאית לא תרוץ שוב לנשיאות. "זאת עבודה נהדרת. זאת עבודה של 24/7," אמרה מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון בראיון ששודר היום בתכנית הבוקר "טודיי שואו". "ואני מצפה לפרוש לגמלאות באיזשהו שלב."

זאת ההצהרה הברורה ביותר של קלינטון עד היום על שאיפותיה הפוליטיות. הגברת הראשונה של ארצות הברית בעבר תהיה בת 70 בבחירות בעוד שבע שנים, בהנחה שאובמה יתמודד שוב בבחירות ב-2012. היא כמעט עשתה היסטוריה בשנה שעברה כשהיתה מועמדת רצינית לזכייה בכרטיס הדמוקרטי בבחירות.

קלינטון גם ביטלה רינונים על כך שיש לה פרופיל נמוך מדי והיא ונאבקת נגד הפיכתה לשולית בממשל אובמה. "אני מאמינה בפיזור כח. את יודעת, אני לא אחד מהאנשים האלה שהפרצוף שלהם חייב להיות בעמוד הראשון של העיתון או בטלוויזיה בכל דקה ביום," אמרה קלינטון. "אולי אני בטוחה לחלוטין ולא מרגישה צורך להתרוצץ על מנת שאנשים יראו מה אני עושה. כזאת אני."

הראיון עם קלינטון נערך בסוף השבוע בשוויץ. מזכירת המדינה נמצאת בעיצומו של מסע באירופה. היום היא אמרה שארצות הברית עודנה מחויבת לפירוק חצי האי הקוריאני מנשק גרעיני, בתגובה על ניסוי הטילים הצפון קוריאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully