וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוות דעת: רוצח נחמו אינו כשיר לעמוד לדין

גלעד גרוסמן וואלה! חדשות

1.10.2009 / 19:14

חוות דעת פסיכיאטרית, שהוגשה על ידי הפסיכיאטר המחוזי לביהמ"ש המחוזי בירושלים, קובעת כי אבי דר, המואשם ברצח בעלת דירתו בירושלים בדקירות סכין, אינו כשיר לעמוד לדין

תאגיד כאן

אבי דר, הנאשם ברצח בעלת דירתו ציפורה נחמו, אינו כשיר לעמוד לדין, כך נקבע בחוות דעת פסיכיאטרית. הפרקליטות שוקלים כעת את המשך ההליכים המשפטיים נגד אבי דר הנאשם ברצח בעלת הדירה שלו, זאת בעקבות חוות הדעת הפסיכיאטרית שגיבש הפסיכיאטר המחוזי לפיה דר אינו כשיר לעמוד לדין. חוות הדעת הוגשה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים.

לפני כחודש הוגש כתב אישום בבית המשפט המחוזי בירושלים נגד אבי דר, תושב העיר בן 43. דר מואשם ברצח בעלת דירתו ציפורה נחמו.

"אני מצטער על הרצח אבל אני לא חולה נפש", אמר דר בכניסה לאולם בית המשפט. לדבריו הוא כשיר לעמוד לדין ואף מעוניין בכך. "יש גורמים המעוניינים לתאר אותי כחולה נפש. יצאו במשפט הרבה דברים שאינם נעימים למשטרה", אמר. דר סירב להתייחס לפרטי המקרה.

במהלך הדיון על הארכת מעצרו אמר אבי דר הנאשם כי "אני נלחם נגד כל העולם, אני רוצה משפט. זה לא היה רצח היות והנסיבות מקלות מאוד. הייתי נתון למעקב של משטרה סמויה, סבלתי מהתנכלויות יום יום ושעה שעה ,עברתי עינויים סיניים מצד המשטרה". לדברי דר מה שעשה "לא היה נורמלי היתה כאן התפרצות, זעם אבל לא על רקע מחלה אלא על רקע זה שדחפו בן אדם עד קצה גבול הסיבולת".

על פי כתב האישום שהוגש באמצעות עורך הדין ניק קאופמן מפרקליטות מחוז ירושלים, היה דר מסוכסך עם נחמו בשל עניינים הקשורים לתחזוקת הדירה. בינואר השנה דרש דר מנחמו החזר הוצאות וכעבור כמה חודשים ביקש לעזוב את הדירה ונחמו החלה בחיפושים אחר דייר חלופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully