וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דרור אלפרון נמלט מהארץ מחשש לחייו"

איילה חננאל

16.9.2009 / 11:00

גורם בכיר במשטרה אמר לוואלה! חדשות כי בנו של יעקב אלפרון לא נמלט לחו"ל מחשש שייעצר שוב, אלא מפחד שיתנקשו בו בדומה לאביו. אמו אהובה: "התנכלו לו בארץ"

"דרור אלפרון ברח מהארץ מחשש לחייו", כך אמר היום (רביעי) גורם משטרתי בכיר, המעורב בפרטי החקירה, לוואלה! חדשות. לדברי הגורם, לא היה מדובר בחשש מחקירה משטרתית אלא פחד מהותי לחייו. הוא הוסיף כי קיימים גורמים בעולם הפשע שהיו רוצים לראות את מות בנו של מי שהיה אחד מראשי המשפחות החשובות ביותר בעולם זה, יעקב אלפרון.

דרור יצא מן הארץ סמוך למועד שחרורו מבית הכלא, לאחר שריצה עונש מאסר בגין סחיטה באיומים. ככל הנראה, הוא נמלט מהארץ לפני כשלושה שבועות, בסיועה? של אמו, אהובה. בראיון לגלי צה"ל אמרה האם כי עשתה זאת משום שהתנכלו לו בארץ. לדבריה, "חייו אינם חיים כאן". אהובה אלפרון הוסיפה בראיון כי התקשורת לא התעניינה ביציאתו לחו"ל משום שביום השחרור התאבד הבדרן דודו טופז.

ככל הנראה, חששו של דרור נבע מההתנקשות בחיי אביו בחודש נובמבר אשתקד. יעקב אלפרון, בן 53 במותו, נהרג מפיצוץ מטען שהוטמן ברכבו, בצומת הרחובות יהודה המכבי ודרך נמיר בצפון תל אביב.

סחיטה באיומים

ביום בו חוסל אביו, הורשע דרור בסחיטה באיומים. מכתב האישום עלה כי אלפרון הציג את עצמו בפני מארגן מסיבות ואמר לו כי שמע שמאיימים עליו ולוקחים לו כספים מהקופה, ושהוא יכול לפתור את בעיותיו. למרות שמארגן המסיבות סרב להצעתו, התעקש אלפרון ואמר כי הוא יודע שמרוויחים כסף בעסקי המסיבות: "מה שאני מבקש ממך בסך הכל זה שתפרגן לי", אמר.

בכתב האישום נגדו תואר כי אלפרון ניגש למארגן מסיבות והציע את עזרתו. כאשר המארגן דחה זאת, דרש אלפרון לדעת כמה הוא מרוויח מכל מסיבה ודרש 25% מהסכום. מארגן המסיבות השיב כי כך לא ישתלם לו לערוך מסיבות, ובתגובה ענה אלפרון: "אם אתה לא משלם לי, אז אל תעשה מסיבות". המתלונן אמר לאלפרון כי הוא יחשוב על ההצעה, אך האחרון תפס אותו בחולצתו ודרש ממנו להחליט מיד כשהוא מסתכל עליו "במבט מאיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully