וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבתר ענה לטלפון הנרצחת: "היא לא בבית"

איילה חננאל

27.8.2009 / 14:13

מעצרו של אלי פחימה, החשוד ברצח וביתור גופותיהן של בת זוגו ביאטריס רודוב ובתה דניס, הוארך היום בעשרה ימים. במהלך הדיון נחשף כי לאחר הרצח פחימה ענה לטלפונים בבית המנוחה

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, איתי חסיד, ומשטרת ישראל, עריכת וידאו: ענת ברק, קריינות: אילן שניג)

מעצרו של אלי פחימה, החשוד ברצח וביתור גופותיהן של בת זוגו ביאטריס רודוב ובתה דניס, הוארך היום (חמישי) בעשרה ימים בבית משפט השלום ברמלה. השופט חגי טרסי החליט להיעתר באופן חלקי לבקשת המשטרה שביקשה להאריך את מעצרו של פחימה ב-15 יום ולהעניק לה עשרה ימים נוספים לחקירה כשפחימה תחת מעצר.

בפסיקתו ציין טרסי כי "מצאתי כי המשטרה ניצלה היטב את תקופת המעצר הראשונה שניתנה לה וביצעה הליכי חקירה נרחבים. עיינתי אף בראיות ומצאתי כי מאז הארכת מעצרו הקודמת התבסס החשד נגד פחימה בצורה משמעותית יותר וכי חומר הראיות עובה. בשלב זה ישנו חשד סביר הקושר אותו לביצוע העבירה. בנוסף קיימות ראיות המעידות על כך ששחרורו של פחימה בשלב זה יביא לשיבוש הליכי החקירה ואף לאפשרות של הימלטות מן הדין".

במהלך הדיון, נחשף כי פחימה שהה בביתה של המנוחה לאחר הרצח, ואף ענה לשיחות הטלפון שהגיעו לבית. פחימה סיפר כי קיבל שתי שיחות, אחת מחברתה לעבודה של המנוחה והשנייה מחברה נוספת שלה. ושוחח עם שתי הנשים על בעיותיה הנפשיות של דניס, בתה של ביאטריס, שרק לאחרונה שבה להתגורר עם אמה לאחר שהות של כשנתיים באילת.

בחקירתו טען פחימה כי בלילה בו נמצאה הגופה בפח האשפה, ושלפי החשד בו בוצע הרצח,שהו יחדיו הוא, בנו, ביאטריס ובתה בדירתה של ביאטריס עד השעה 9 בערב. אז, סיפר פחימה, בין דניס לביאטריס התגלע ריב ודניס ברחה מהדירה במהלך הויכוח. לטענתו של פחימה, ביאטריס לקחה את תיקה ורצה אחרי בתה, ומרוב החיפזון, שכחה את מכשיר הטלפון שלה. זאת הסיבה, הסביר פחימה, שלא יכל ליצור קשר עם ביאטריס כשידע שהיא נעדרת. מהארכת המעצר עולה כי המשטרה חקרה את חברותיה של ביאטריס שאישרו כי שוחחו עם פחימה.

במהלך הארכת מעצרו טענו פרקליטיו עו"ד מנחם רובינשטיין ואורן שפקמן כי במשך ארבעה הימים האחרונים לחקירתו של פחימה "הוא כלל לא נחקר על רצח האם ובתה אלא על מערכות היחסים שלו עם מגוון נשים, כתריסר במספר, שהיה לו איתן קשר מיני או האחר במהלך התקופות האחרונות. איננו מבינים מה הדבר שייך לעניין". עו"ד רובינשטיין שאל את נציגי המשטרה באיזה מועד ספציפי אירע מקרה הרצח וכתוצאה ממה נגרם מותם, אך מהארכת המעצר עולה כי הדבר טרם ידוע למשטרה ועדיין נמצא בחקירה.

עו"ד רובינשטיין טען עוד כי "בתקופה האחרונה היו מספר רציחות לא מפוענחות באזור רמת גן" וביקש להדגיש בפני השופט כי "בין מציאת הגופה בפח האשפה לבין מציאת חלקי הגופה בנחל אלכסנדר נחקר במשטרה חשוד במעשים אשר שוחרר". רובינשטיין שאל את נציגת המשטרה האם נבדקים כיווני חקירה נוספים והיא השיבה כי "כל כיווני החקירה האפשריים נבדקים". עוד טען רובינשטיין כי אחד הבלשים בעט לפחימה ברגל וביקש כי בית המשפט יפקח על מהלכי החקירה. "התחושה שלי היא שהחשוד לא קשור לחשדות ולכן אף שאלתי האם נבדקים כיוונים נוספים. ככל שחולף הזמן והמשטרה לא מצליחה להגשים את החלום שלה מישהו שם עשוי להיזקק לאמצעים לא מקובלים", אמר רובינשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully