וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן של "האם המרעיבה" שוחרר מביה"ח

עדי שמחוביץ

31.7.2009 / 14:24

הילד בן השלוש, שעל פי החשד הורעב על ידי אמו, שוחרר בצהרים מבית החולים בו אושפז כשהוא במצב טוב. הילד ישהה בדירה ביחד עם קרוב משפחה

הילד שאמו חשודה בהרעבתו שוחרר בצהרים מבית החולים בו אושפז. מבית החולים נמסר כי מצבו הבריאות של הילד תקין. הילד בן השלוש ישהה בדירה עם קרוב משפחתו. האם עדיין נמצאת במעצר בית, ולא תשהה עם הילד ששוחרר מבית החולים.

עורך הדין של האם, דוד הלוי מסר בתגובה כי "שאלת מקומו של הילד נידונה בדיון בדלתים סגורות ואנו מנועים מלהתייחס לכך". גורמים חרדים האשימו בעבר את רופאי הדסה בטיפול לקוי בילד ובהאשמות שווא שהטילו כלפי האם. בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, הגיבו לטענות הללו. בהודעה שפרסמו נכתב כי "רופאי הדסה הצילו את חייו של הילד והפנו את תשומת לבן של רשויות הרווחה בדבר הצורך לטפל באם".

בתחילת השבוע ביקר שר המדע והטכנולוגיה, פרופ' דניאל הרשקוביץ (הבית היהודי), בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים ונפגש עם בנה של האם. במהלך הביקור אמר הרשקוביץ: "רואים שהילד מתאושש, הוא נראה בריא לחלוטין". הרשקוביץ התייחס גם לטענות נגד בית החולים ואמר: "אני רוצה לחזק את ידי הצוות הרפואי, שלנגד עיניו עומדת רק טובת המאושפזים".

בית המשפט המחוזי בירושלים דחה בשבוע שעבר את הערעור שהגישה הפרקליטות בעקבות פסיקת בית משפט השלום בעיר לשחרר את האם המרעיבה לביתה ולאפשר לה לשהות במחיצת ילדיה. טרם החלטתו ציין השופט, רפי כרמל כי הוא לא רואה כל סכנה לילדיה של האישה כל עוד הם בליווי מבוגר. כרמל הוסיף כי "לא ייתכן שהאם תטביע את ילדיה באמבטיה" והביע דעתו כי "התיק יצא מכל פרופורציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully