וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטוס שהתרסק שיגר אותות שגויים"

6.6.2009 / 16:35

מומחי תעופה צרפתיים טוענים כי המטוס שנעלם ביום שני עם 228 נוסעים ואנשי צוות "שלח אותות שגויים של מהירות מעט לפני שהתרסק"

"מטוס האירבוס שנעלם ביום שני לאחר שיצא מברזיל שיגר אותות חריגים וככל הנראה שגויים של מהירות מעט לפני שהתרסק", כך אמרו היום (שבת) חוקרי תעופה צרפתיים. עוד סיפרו החוקרים, כי החברה שבבעלותה היה המטוס, אייר פראנס הצרפתית, העבירה לטייסיה הודעה לפיהם עתידים להתבצע תיקונים במטוסים מסוג אירבוס.

למרות הדברים הללו, עדיין מוקדם לקבוע כי כשל טכני הוא אכן מה שהוביל להתרסקות המטוס, עליו היו 228 נוסעים ואנשי צוות. אתמול הודיעו בכירים ברזילאים כי חלקי מתכת שנחשבו תחילה לשרידי טיסת אייר פראנס הם למעשה חלקי פסולת הצפים בים. "עד כה, לא נמצאו כל שרידים מהמטוס", הודיע מנהל הפיקוח האווירי הברזילאי.

על אף המבוכה, נראה שהחיפושים מתמקדים באזור הנכון. טייסים ברזילאים דיווחו ביום רביעי שראו במים מושב וחתיכת מתכת באורך שבעה מטרים , ששר ההגנה הברזילאי אמר ששייכים "מעל לכל ספק" לגוף המטוס של טיסת "אייר פראנס". יחד עם זאת, קשה להאמין שיימצאו שרידים נוספים מהטיסה שכן העומק באזור ההתרסקות המשוער מגיע לארבעה קילומטרים. מאותה הסיבה, גם מציאת הקופסה השחורה של המטוס מוטלת בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully