וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: לבנונים חשודים בריגול למען ישראל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

28.5.2009 / 11:54

כוחות הביטחון עצרו 6 לבנונים בחשד כי שיתפו פעולה עם המוסד וריגלו לטובת ישראל. אצל אחד מילדי החשודים נתפס דרכון ישראלי

כוחות הביטחון בלבנון עצרו הבוקר (חמישי) שישה אזרחים לבנונים נוספים בחשד שריגלו לטובת ישראל. שניים מהם, תושבי העיירה צור, נעצרו בחשד ששיתפו פעולה עם המוסד ושניים נוספים הם ילדיו של נאסר נאדר, העצור אף הוא בחשד לריגול למען ישראל. אצל אחד מילדיו נתפס דרכון ישראלי. בנוסף נעצרו שני לבנונים נוספים בחשד לשיתוף פעולה עם ישראל.

בתוך כך, העיתון הלבנוני "א-ספיר" דיווח הבוקר כי החשוד בריגול מנסור דיאב, הודה כי ריגל למען המודיעין הישראלי מאמצע שנות ה-90 תמורת סכומי כסף רבים. לפי הדיווח, דיאב ניצל את מעמדו בממסד הצבאי כדי להגיע ליעדים מסוימים ולאסוף עליהם מודיעין.

השבוע הוגשו בלבנון 21 כתבי אישום כנגד חשודים בריגול לישראל, כאשר חלק מכתבי האישום הוגשו בהיעדרם של הנאשמים שחקירתם נמשכת. ביום שבת דווח כי כוחות הביטחון הלבנונים עצרו שני חשודים נוספים בריגול למען ישראל. לפי הדיווח, אחת העצורות היא חולוד נבעה, 28, מכפר שבעא שלפי מקורות ביטחוניים לבנונים, חשודה בפעילות במסגרת רשת
הריגול של זיאד א-סעדי, שנעצר על ידי כוחות הביטחון בלבנון.

ביום שישי שעבר קרא מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה לגזירת עונש המוות על הלבנונים המואשמים בריגול לטובת ישראל. "בשם משפחות הקדושים, הפצועים ואלה שאיבדו את ביתם... אני דורש שייגזר עונש מוות על הסוכנים אשר סיפקו לאויב את המידע שהביא למאורעות שגרמו לכך", אמר נסראללה בנאומו בעצרת לציון יום השנה התשיעי לנסיגת ישראל מדרום לבנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully