וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל נערכת להשלכות של חיסול נסראללה"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

22.5.2009 / 10:56

בכיר בחיזבאללה טוען, כי תרגיל העורף שייערך בישראל ביוני הוא הכנה להשלכות של חיסול מזכ"ל הארגון. "חיסול יביא לפיצוץ כולל"

חיזבאללה סבור כי התרגיל הענק "נקודת מפנה 3" שמתוכנן להיערך בישראל בסוף החודש הוא היערכות ישראל להשלכות של חיסול מזכ"ל הארגון השייח' חסן נסראללה. בשיחה עם העיתון "א-שרק אל-אווסט" אמר (שישי) אחראי על קשרי החוץ לשעבר בארגון, נוואף מוסאווי, כי "חיסולו של נסראללה יביא לפיצוץ כולל". הוא הבהיר עוד כי חיזבאללה מתייחס לתרגיל הישראלי "במלוא הרצינות, האחריות והכוננות משום שיש החלטה ישראלית לחסל את נסראללה".

"כל פגיעה בנסראללה תוביל לסערה ברגש הערבי ולפיצוץ ברגש העממי", אמר. "היום יותר מכל זמן אחר, ובעיקר לקראת הבחירות בלבנון עוד שבועיים, מתגברים המאמצים הישראלים לחסל את מזכ"ל חיזבאללה. התרגילים הישראלים קשורים ישירות למטרה זאת". הוא הוסיף ואמר כי התכנון הישראלי לחסל את נסראללה מתואם עם מדינות רבות ברחבי העולם.

בנאום שנשא השבוע לרגל "יום הנכבה" אמר נסראללה כי ארגונו מעלה את כוננותו לקראת תרגיל צה"ל. לדבריו, חיזבאללה סבור כי ישראל מתכוננת לפתוח במלחמה ועל כן חיזבאללה חייב לגלות עירנות. "התרגיל יכול להתפתח עד לכדי מלחמת פתע", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully