וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 חמושים נהרגו בהיתקלות עם כוח צה"ל בעזה

רמי שני וניר יהב

31.3.2009 / 8:54

כוח צה"ל זיהה חוליית חמושים פלסטינית שניסתה להניח מטענים על גדר המערכת ופתח באש לעברם. חייל צה"ל נפצע בתקרית באורח קל

כוח של חטיבת גולני זיהה הבוקר (שלישי) חוליית חמושים פלסטינים סמוך לגדר המערכת מצפון למעבר כיסופים. ככל הנראה, החמושים ניסו להניח מטענים על גדר המערכת. החיילים פתחו באש לעבר החמושים ובמקום התפתחו חילופי אש. אל המקום הוזרמו כוחות תגבור נוספים וחלק מהכוח של צה"ל נכנסו לתוך הרצועה.

שניים מהפלסטינים נהרגו באירוע ועל גופותיהם ובסביבתם נמצאו אמצעי לחימה רבים. עוד שני פלסטינים נפצעו באירוע. חייל צה"ל נפצע בתקרית באורח קל מאוד, קיבל טיפול במקום ופונה לבית החולים סורוקה. בשעה זו עדיין מתנהלים חילופי אש באזור והכוח עדיין מבצע סריקות בתוך השטח הפלסטיני. מקורות פלסטינים דיווחו כי חיל האוויר ירה לעבר מספר בתים באזור אל-מוראזי שבמרכז רצועת עזה, אולם לא דווח על נפגעים. עדי ראייה פלסטינים דיווחו כי במקום נשמעו הדי פיצוצים.

לפני כשבוע דווחה סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען", כי יחידות מובחרות של צה"ל פשטו על יעדים בעזה, בחסות ירי של ספינות של חיל הים לעבר אזור אלמואסי מערבית לחאן יונס. לפי הדיווח, כוחות הקרקע של צה"ל פתחו באש לעבר חמושים פלסטינים, אך לא דווח על נפגעים. גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, אף נטלו אחריות על ירי חמש פצצות מרגמה לעבר הכוח הישראלי שחדר לאיזור אלפראחין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully